کد خبر: ۲۴۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷ 05 June 2016
به گزارش ایرنا، نبی بخش داوودی روز یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار ایرانشهر اظهار داشت: هم اینک پنج اکیپ کار نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی در سطح شهرستان را بر عهده دارند.
وی ادامه داد: این تعداد در ماه مبارک رمضان به 10 اکیپ افزایش می یابد.
وی نظارت بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت اجناس را از وظایف اصلی اداره صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: باید تلاش کرد که کالاها و اقلام مصرفی خانوارها در ماه مبارک رمضان به آسانی و با قیمت مناسب و همچنین به میزان کافی در اختیار مردم قرار گیرد.
فرماندار ایرانشهر بر تلاش مضاعف برای تامین کالاهای اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و افزود: با گرانفروشان و اخلالگران اقتصادی برخورد جدی و از هر گونه احتکار، کم فروشی و یا گرانفروشی در این شهرستان جلوگیری شود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ایرانشهر نیز با بیان اینکه تمام اقلام مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان پیش بینی شده و هیچ گونه کمبودی نیست، گفت: تدابیر اساسی به منظور کنترل فعالیت های صنوف مختلف برای جلوگیری از هرگونه سودجویی با توجه به افزایش خرید مردم در ایام ماه مبارک رمضان، اندیشیده شده است.
معظم محموده زاده اظهار داشت: بیش از سه هزار و 500 واحد صنفی از ابتدای سالجاری تاکنون توسط بازرسان این اداره در ایرانشهر نظارت شده است.
وی ادامه داد: حدود 240 واحد از این تعداد متخلف شناخته شده و بعلت احتکار، کم فروشی، عدم ارائه فاکتور، صورت حساب و گرانفروشی به پرداخت 950میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار