بسته ویژه خبری تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۲۴۳۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۷ 11 June 2016
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در کشور، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.


بازیگر مشهور سینما و تلویزیون ایران، طلاق گرفت (+عکس)


ساده ترین خبر در خصوص زندگی عادی و روزمره چهره های سرشناس کشور، برای مردم جذاب است.

یکی از این نوع اخبار، خبر ازدواج، جدایی و طلاق چهره هاست، از این رو، اطلاعات خبرنگار ما حاکیست، حمید گودرزی بازیگر مشهور کشورمان در حال جدایی از همسرش است.



در مصاحبه هایی که از این زوج منتشر شده بود، خبری از مشکلات و اختلافات میان این دو نفر وجود نداشت، اما گویا جدایی این بازیگر مشهور کشورمان قطعی شده است.



هیجان زدگی منصوریان در تلویزیون!


ورزش > فوتبال جهان - علیرضا منصوریان سرمربی جوان استقلال مهمان ویژه برنامه جام پانزدهم بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان کارشناس فنی بازی تیم های فرانسه و رومانی بود. او حرف هایش را با آنالیز رومانی آغاز کرد. منصوریان در این باره گفت:«رومانی تیمی است که در مرحله مقدماتی فقط دو گل خورده  اما در گروه خیلی قوی نبودند. رومانی تیم دفاعی خوبی است و در ضد حمله هم خطرناکند.من آنجل یوردانسکو را از نزدیک می شناسم . با او زیاد نشستم.او وقتی من در یونان زندگی می کردم ، در این کشور برای تعطیلات می آمد و زیاد همدیگر را دیده بودیم. می نشستیم و قهوه می خوردیم. یوردانسکو ،ارتشی است. خیلی نظم در کارش دارد. او قبلا هم مربی رومانی بوده . فکر می کنم 8 سال بیکار بوده و دوباره برش گرداندند و می بینید که دوباره برگشته و تیم خوبی دارد. تیم دفاعی خوبی دارند. فرانسه اگر امشب بخواهد رومانی را دست کم بگیرد ، کار خیلی دشواری دارد.»

او ادامه داد:«قطع به یقین یوردانسکو تیمی مثل یونان 2004 است. یوردانسکو به نظرم اگر تیمش نترسد از این بازی امتیاز می گیرد. استاتیو ، شماره 10 رومانی تو بازی با اسپانیا در یک صحنه 6 نفر را دریبل کرد. این یعنی بازیکن بزرگی است.»

او درباره پوگبا هم گفت:«من فکر می کنم پوگبا را اگر با زیدان مقایسه کنند ، جوانمردانه نیست. این دو متفاوت از هم هستند.می خواهند او را ستاره تیمش کنند ولی خیلی از زیدان و پلاتینی فاصله دارد.»

منصوریان تیم های حساس این جام را فرانسه ، انگلیس و آلمان دانست. او البته از بلژیک هم به عنوان یک پدیده اسم برد. حرف های منصوریان سبب شد تا جاودانی به او بگوید چرا اسپانیا را نگفتی و منصوریان با خنده گفت:« معذرت می خواهم ، هیجان زده شدم! لیگ این کشور اثرگذار شده ولی خب من تیم های بهتر را گفتم.»



خشم اردوغان در تشییع جنازه محمد علی کلی/ رییس جمهور ترکیه با ناراحتی مراسم را ترک کرد!


رجب طیب اردوغان به دلیل مشکل با برگزار کنندگان مراسم خاکسپاری محمد علی، مراسم را ترک کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دویچه وله، رجب طیب اردوغان -- رییس‌جمهور ترکیه -- که برای شرکت در مراسم خاکسپاری محمد علی کلی، بوکسور اسطوره‌ای آمریکا به ایالت کنتاکی سفر کرده بود پس از این که اجازه تلاوت آیات قرآن را نیافت، مراسم را با عصبانیت ترک کرد.

بنا بر اعلام دفتر ریاست جمهوری ترکیه، رجب طیب اردوغان که قصد داشت در مراسم خاکسپاری بوکسور افسانه‌ای آمریکا در ایالت کنتاکی آمریکا شرکت کند بعد از اقامتی کوتاه و شرکت در مراسم دعای مسلمانان در لوئیزویل راهی ترکیه شد. از قرار معلوم علت این تصمیم اختلافات شدید با برگزارکنندگان مراسم خاکسپاری محمد علی بوده است.

خبرگزاری دوغان می‌گوید، اردوغان می‌خواست پارچه‌ای از مسجدی در مکه را که بر روی آن آیاتی از قرآن نوشته شده بود روی تابوت محمد علی بیاندازد.

روزنامه حریت ترکیه با استناد به اظهارات همکاران اردوغان می‌نویسد، اردوغان از این که به او اجازه این کار داده نشد به شدت رنجید‌ه‌خاطر شد.

به گفته خبرگزاری دوغان، علاوه بر این او می‌خواست همراه با محمت گومز، روحانی سنی‌مذهب در این مراسم آیات قرآن را تلاوت کند که اجازه این کار نیز به او داده نشد.

محمد علی کلی، قهرمان بوکس سنگین‌وزن جهان جمعه گذشته در سن ۷۴ سالگی چشم از جهان فرو بست. او مدت‌های مدید از بیماری پارکینسون در رنج بود.

بدیهی است، این بازیگر سینما و تلویزیون خبر جدایی خود را رسانه ای خواهد کرد.



روایت رامبد جوان از اتفاقی که پشت صحنه خندوانه افتاد


رامبد جوان ماجرای استفاده‌ یکی از مخاطبان خندوانه از اسپری اشک آور را در پشت صحنه‌ این برنامه تایید کرد.

 خبر درگیری بین دو تماشاگر این برنامه که منجر به استفاده از گاز اشک آور شده بود، به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست شد و به خبرگزاری ها و سایت‌های خبری هم رسید. رامبد جوان» که مهمان کافه خبر بود، اتفاقی را که در پشت صحنه‌ی این برنامه رخداده، شرح داد.

«این بازیگر و کارگردان سینما گفت: روزی ۴۰۰ تا ۵۰۰ تماشاگر به استودیو می آیند. استودیو خندوانه هم منطقه نظامی نیست که ما آنها را بگردیم. روند حضور مردم در خندوانه هم این‌طور است که  با کسانی که از قبل ثبت نام کرده اند تماس گرفته می شود و بعد ازینکه برای یک سری مسائل مثل پوششان توجیه شدند به استودیو می آیند. او افزود: دیروزهم ساعت افطار که شد اعلام کردیم تا مهمانان ما روزه‌هایشان را باز کنند.

یک مغازه هم آنجا ایجاد کرده‌ایم که کسانی که آنجا در وقت استراحت هستند بتوانند بروند چیزی تهیه کنند و بخورند. یک مخزن بزرگ آب جوش هم تهیه کرده ایم  از قضا آب جوش تمام شده بود بچه ها دوباره آب گرم ریختند داخل مخزن اما برای اینکه کمی قل بخورد سه دقیقه وقت می خواست. یک آقایی آمده بود و گفته بود که آب جوش را به من بدهید همسرم باردار است،آن یکی دیگر از مهمانان هم مخالفت کرده بود و گفته بود نه.

او ادامه داد: در نهایت این دو نفر با هم بحثشان می شود و وسط درگیری آب جوش می‌ریزد روی یکی از آنها.و  آن آقا هم از کیف دور کمرش اسپری اشک آور در می‌آورد و روی صورت آن یکی خالی می‌کند.

این اتفاق چون جلوی در استودیو افتاد کل استودیو به گاز اشک آور آلوده شد. از اورژانس آمدند، از آتش نشانی آمدند ،پلیس هم آمد آن آقا را با خودش برد،دو سه نفر از بچه های ما هم روانه بیمارستان شدند. تا دو ساعت هم ضبط برنامه به تعویق افتاد.»



امیر نوری در جبهه جنگ داعش (+عکس)


عصر


ایران- امیر نوری در صفحه اینستاگرامش عکسی در فلوجه عراق در جنگ با داعش منتشر کرد و نوشت:

پل ژاپني در صقلاويه كه تا دوروز پيش داعش اينجا بود پل و تركوندن الان شده محل ماهي گيري بچه ها ما شهيد شديم نگيد پول گرفتن رفتن...



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار