مدیرعامل شرکت پدیده :
مدیرعامل پدیده با سرمايه دانستن تيم فوتبال اين شركت براي استان گفت: با انجام پیش بینی های لازم تیم پدیده در فصل آینده به مشکل نمی خورد
کد خبر: ۲۴۵۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵ 14 June 2016
به گزارش تابناك رضوي، محسن شوشتری گفت: نگاه ما به تیم پدیده به چشم یک سرمایه است و نه هزینه . لذا معتقدیم این تیم می تواند به فضای فرهنگی ورزشی شهر مشهد بسیار کمک کند.
وی ادامه داد: هر چه در توان داشته باشیم به این تیم اختصاص خواهیم داد و برنامه ریزی های لازم برای این مهم نیز انجام شده است.
مدیرعامل شرکت پدیده با تاکید بر اینکه برای حضور قوی تیم در فصل آینده لیگ برتر نیازمند حمایت جدی استان هستیم، گفت: البته تاکنون کمک های جدی از برخی منابع نیز انجام شده اما معتقدم سازمان لیگ، اداره کل ورزش و جوانان استان و مقامات ذیربط، نه تنها به پدیده که به تیم دیگر استان در لیگ برتر ،تاکنون به شکل شایسته و  بایسته کمک نکرده اند.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر در وضعیت بحران هستیم، دست نیاز به سوی همه این دوستان دراز می کنیم و امیدواریم که این تیم لیگ برتری  بتواند توانایی های خود را شایسته تر از قبل به بروز رساند.
مدیرعامل شرکت پدیده در عین حال اظهار داشت: تیم پدیده را به عنوان یک سرمایه ارزشمند تلقی می کنیم که باید هر سال بهتر از گذشته در مسابقات حاضر شود.
وی تاکید کرد: پیش بینی های لازم برای اینکه تیم پدیده به مشکل بر نخورد، هم انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار