رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: تعداد ۳۷۶ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از یک منزل در شیراز بوسیله ماموران پلیس آگاهی استان فارس کشف شد.
کد خبر: ۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۳ 02 February 2015

به گزارش  معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان فارس، سرهنگ سیروس حیدری در تشریح این خبر اظهار داشت: تعداد 376 هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز در بازرسی از یک منزل در شیراز بوسیله ماموران پلیس آگاهی استان فارس کشف شد.

وی گفت:‌ مأموران در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مواد محترقه در یک منزل واقع در یکی از محله های شیراز، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند و بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از منزل تعداد 373 هزار و 56 عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف کردند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: در این خصوص یک نفر متهم که در منزل حضور داشت دستگیر و برای بازجویی به مقر انتظامی منتقل شد.

کشف 12 دستگاه "ای سی یو" مسروقه خودرو در شهرستان ممسنی

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی استان فارس از کشف چهار فقره سرقت درون خودرو و دوازده دستگاه "ای سی یو" مسروقه خبر داد و افزود: ماموران انتظامی شهرستان مطلع شدند که دو نفر در سطح شهر اقدام به فروش تعدادی دستگاه "ای سی یو" خودرو زیر قیمت می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان "ممسنی" با بیان اینکه بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران با یک دستگاه خودرو پژو متواری شدند که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو توقیف و در بازرسی از آن تعداد دوازده دستگاه "ای سی یو" متعلق به وانت و سواری پیکان کشف شد.

سرهنگ امجدی با بیان اینکه در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر شدند، گفت: متهمان در تحقیقات به سه فقره سرقت درون خودرو نیز اعتراف کردند.

تماس تلفنی بیش از 19 هزار شهروند کازرونی با مرکز فوریت های پلیسی 110

سرپرست فرماندهی انتظامی کازرون استان فارس از برقراری تماس تلفنی 19 هزار و 521 شهروند کازرونی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهرداد مشوق با اعلام این خبر گفت: از تماس های تلفنی برقرار شده، 14 هزار و 780 عملیاتی و مورد بررسی انتظامی، 4 هزار و 741 مورد ارشاد و راهنمایی که درنهایت از موارد عملیاتی 4 هزار و 435 تماس منجر به مراجعه حضوری و ارتباط قضائی و حقوقی شده است.

سرپرست فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه تماس های مشاوره ای با پلیس در این مدت نسبت به سال گذشته، رشد 30 درصدی داشته، بیان داشت: تماس‌های مشاوره‌ای بیشتر در خصوص اقدامات انتظامی، قضائی بوده است.

سرهنگ مشوق افزایش تماس های مردمی با پلیس را نشانگر اعتماد مردم به پلیس عنوان نموده و تصریح کرد: مشارکت و اعتماد مردم به پلیس در تامین امنیت، زمینه ساز ارتقاء امنیت جامعه خواهد بود و پلیس هم همواره پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های بحق شهروندان در حوزه مسائل انتظامی، ترافیکی، انضباط اجتماعی و طرح‌های امنیت محله‌محور است.

وی ضمن قدردانی از تعامل خوب شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرم، از آنان خواست هر گونه انتقاد و پیشنهاد خود را از طریق تلفن 197 دفتر نظارت همگانی پلیس با خادمان خود در نیروی انتظامی درمیان بگذارند.

کشف 93 کیلوگرم تریاک در لارستان

سرهنگ حسین خلیفه در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و اداره مبارزه با کالای قاچاق این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه کامیون یخچال دار مظنون و بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی اولیه مشخص گردید خودرو دارای جاسازی در قسمت سقف می باشد که راننده به همراه خودرو جهت بررسی و بازرسی دقیق تر به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: در بازرسی نهایی از خودرو مقدار 88 کیلو و 500 گرم تریاک که در سقف خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

سرهنگ خلیفه به عملیات دیگری که توسط مأموران پاسگاه چهاربرکه این شهرستان انجام گرفت، اشاره کرد و افزود: مأموران این یگان نیز با همکاری عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از دو نفر مسافر یک دستگاه اتوبوس مقدار 5 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار