فرماندار کاشمر گفت: ملت بزرگ و قدرشناس ایران اسلامی همواره به داشتن ارتشی مقتدر و توانمند در حوزه نیروی انسانی و تجهیزات افتخار می‌کند.
کد خبر: ۲۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶ 19 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از فارس، مهدی فروزان در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان آجا در کاشمر، اظهار داشت: 29 فروردین که به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده در حقیقت روز همراهی و هم‌پیمانی ارتشیان در آغازین روزهای انقلاب با رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به کسب افتخارات و دستاوردهای بزرگ ارتش در زمینه‌های مختلف، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در واقع اقتدار نظام است.

فرماندار کاشمر به نقش مهم ارتش در حراست از مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: نیروهای ارتش و مسلح ایران همواره نیروهایی ولایی و مکتبی هستند که همواره با صلابت و قدرت برای دفاع از نظام، انقلاب و خاک کشور مقتدرانه و شجاعانه ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به پشتوانه عظمت و قدرت دفاعی بر قله افتخار و سربلندی در دنیا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: اسلامی بودن، ولایی بودن، مردمی بودن، خودکفایی، انضباط، سادگی، اقتدار و تدافعی از مهم‌ترین اصول و ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

فروزان با بیان اینکه رشادت‌ها و فداکاری‌های فرزندان ایران اسلامی در ارتش برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: آسایش و امنیت امروز ما مرهون فداکاری‌های نیروهای مقتدر ارتش است که برای دفاع از کیان و سرزمین مقدس ایران اسلامی ایستادگی کردند.

فرماندار کاشمر یادآور شد: امروز ارتش مقتدرتر و مجهز به جدیدترین تجهیزات نظامی و لجستیکی در کنار سایر قوا آماده دفاع از ایران اسلامی و مقابله با هرگونه یاوه‌گویی‌های دشمنان است.

حمیدرضا معشوقی، رئیس کانون بازنشستگان آجا در شهرستان کاشمر در ادامه با تقدیر از همیاری و مساعدت فرماندار کاشمر در توجه به بازنشستگان نیروهای مسلح، گفت: کانون بازنشستگان آجا در سال 1350 فعالیت خود را در راستای خدمت‌رسانی به بازنشستگان این نیرو در کاشمر آغاز کرده است که هم‌اکنون نیز 400 نفر از بازنشستگان ارتش در این کانون عضویت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار