به عنوان سهمیه زیر 23 سال
تیم فوتبال صبای قم در نقل و انتقالات شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک بازیکن جوان و آینده‌دار از تیم ملی نوجوانان را به خدمت گرفت.
کد خبر: ۲۴۷۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳ 17 June 2016
به گزارش تابناک قم، دومین روز بازار نقل و انتقالات پیش‌فصل شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی امروز آغاز شد که هشتمین خرید صبای قم در این بازار از تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان ایران انجام گرفت.

نگاه مثبت علی دایی سرمربی تیم فوتبال صبای قم به بازیکنان مستعد و آینده‌دار موجب شد تا این مربی با تجربه و مطرح فوتبال کشورمان با نظر مثبت نسبت به یکی از استعدادهای فوتبال ایران و عضو تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان یعنی محمد شریفی، دستور جذب این بازیکن را صادر کند.

دایی که در فوتبال ایران، آسیا و جهان به سبب سال‌ها درخشش در تیم ملی فوتبال ایران و در اختیار داشتن عنوان بهترین گلزن تاریخ فوتبال جهان، چهره‌های شناخته شده و مطرح است، از جمله معدود مربیان فوتبال کشورمان است که همواره نگاه مثبتی به بازیکنان جوان و جویای نام داشته است.

مهره‌هایی همچون مهدی طارمی که در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بهترین گلزن لیگ برتر ایران شد و بازیکنانی نظیر امید عالی‌شاه، پیام صادقیان، مهرداد کفش‌گری و چند فوتبالیست جوان و آینده‌دار دیگر همگی از استعدادهایی هستند که علی دایی به فوتبال ایران معرفی کرد و اکنون در تیم‌های مطرح لیگ برتر و بالاترین سطح فوتبال باشگاه‌های کشور می‌درخشند.

دایی در نقل و انتقالات پیش‌فصل شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر همچنان نگاه مثبتی به بازیکنان جوان و جویای‌ نام دارد و بعد از جذب صادق محرمی 20 ساله از تیم فوتبال ملوان بندر انزلی و محمد سعید بروایه 21 ساله از تیم نفت تهران، اکنون بازیکن زیر 16 سال تیم ملی نوجوانان را به خدمت گرفته است.

این بازیکن محمد شریفی کاپیتان دوم تیم ملی فوتبال رده سنی نوجوانان کشورمان است که اصالتی بوشهری دارد و با توجه به بازی‌های خوب خود در راه کسب سهمیه حضور در مسابقات مرحله نهایی فوتبال نوجوانان زیر 16 سال آسیا مورد توجه علی دایی سرمربی صبای قم قرار گرفته و با عقد قراردادی سه ساله عضو نماینده فوتبال قم شده است.

شریفی که از تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان مطرح شده سال گذشته در لیگ فوتبال نوجوانان کشور عضو فولاد خوزستان بود و بررسی بازی‌های این بازیکن در فولاد و تیم ملی نوجوانان موجب شده تا علی دایی سرمربی صبای قم روی وی نظر مثبت داشته باشد و به صبا ملحق شود.

خرید جدید تیم فوتبال صبای قم در ترکیب تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان در مسابقات مقدماتی فوتبال نوجوانان آسیا در سال 2015 مقابل تیم ملی هند و ترکمنستان یک بار و برابر تیم ملی بحرین دو بار موفق به گلزنی برای تیم ملی ایران شده است و در گلزنی نیز تبحر دارد.

محمد شریفی از بیست و پنجم شهریور ماه همراه با تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در مرحله نهایی رقابت‌های فوتبال قهرمانی 2016 نوجوانان آسیا در برابر تیم‌های ملی عربستان، هند و امارات به میدان می‌رود تا تیم ملی ایران یکی از سهمیه‌های قاره کهن برای بازی‌های نوجوانان جهان در سال 2017 را کسب کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار