5سال عمر فرزندم در مدارس دولتی تلف شد/ من و مسئولین نظام آموزشی باعث و بانی آن هستیم/ اما الان فرزندی شاداب ،با دوستانی شاداب تر در کارهای گروهی و شخصی را شاهدیم.
کد خبر: ۲۴۹۰۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 20 June 2016
به گزارش تابناک مازندران، صبح امروز جمعی از خانواده های دانش آموزان مدرسه حکمت در بابلسر، در اداره کل آموزش و پرورش مازندران حاضر شده و در دیدار با سیدعلی قاسمی مراتب اعتراض خود را نسبت به تعطیلی مدرسه حکمت ابراز کرده، و لغو فوری ابلاغیه مذکور را خواستار شدند.
دراین مورد یکی از اولیای این مدرسه با ارسال نامه ای به دفتر تابناک دلایل مخالفت خود با تعطیلی این مدرسه را اعلام کرد که متن نامه به این شرح است:

" بنده مهدی رضا نتاج ولی یکی از دانش آموزان مدرسه ی حکمتم.
در مورد مسائل کاری یا مالی پرسنل نظری ندارم چون اطلاع دقیقی ندارم اما لازم دیدم در بقیه موارد توضیحاتی از نظر خودم  ارائه کنم پسرم تو سال تحصیلیه گذشته تو این مدرسه مشغول به تحصیل بوده و قبل از آن در دو مدرسه ی دولتی مشغول به تحصیل بوده به مدت 5 سال.اما حاصل 5 سال تحصیل در این مدارس با این شیوه ی آموزشی:
دانش آموزی منزوی
با اعتماد به نفس بسیار پایین
همیشه مضطرب در زمان مدرسه
فرّار از مدرسه
با نمرات بسیار پایین و ....
که اضطراب همیشگی من و همسرم را به دنبال داشت.
من نمیدانم برداشت منتقدین از این سیستم آموزشی چیه اما برای من نتیجه ی حاصل شده برای جگر گوشه ام ملاکه،
در جریان ریز تلاشها و اقدامات مدرسه هستیم
گزارشات روزانه عملکرد تحصیلی وپژوهشی فرزندم رو به ما ارائه میکردند. صمیمانه بین اولیا و مربیان جزء شاخصه ی کارکنان این مدرسه هست.
در مورد سیستم رایانه ای هم لازم به ذکر هست که به فرزندم یه لپ تاپ امانی دادند و با هماهنگی با معلم ازش استفاده میشد البته روزانه نه هفتگی و چیزی هم به نام اتاق رایانه من ندیدم و رایانه ها در داخل کلاس بچه ها و در اختیار دانش آموزان هست تا پایان سال تحصیلی.
و اما نتیجه یک سال تحصیل و پژوهش فرزندم
خدا رو شاهد میگیرم 5 سال فرزندم عمرشو در مدارس دولتی تلف کرد که در ابتدا بنده و در درجه دوم مسئولین نظام آموزشی باعث و بانی آن هستیم .
اما الان فرزندی شاداب ،با دوستانی شاداب تر در کارهای گروهی و شخصی را شاهدیم که به راحتی در جمع حرفهایش را میزند با دوستانش تعامل نزدیکی دارد بسیار راغب به مدرسه و تحصیل شده والان هم اصرار دارد در طرحهای تابستانه ی مدرسه ثبت نام کند.
و تمام این موارد را مدیون جناب مجیدی موسس این مجموعه و همکاران صدیقشان علی الخصوص جناب آقای دبیر جهانی هستیم.
من هرگز متولیان سیستم آموزشی را بخاطر بطالت 5سال عمر فرزندم را نخواهم بخشید و اگر هم روزی این مدارس تعطیل شود متولیان سیستم آموزشی باید پاسخگوی نیاز فرزندانمان باشند که متاسفانه در این مورد هیچ دغدغه ای ندارند جز چسبیدن به میز ریاست.
با تشکر مهدی رضا نتاج ---- 311 0911  در صورت نیاز پاسخگوی مطالبم خواهم بود."
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار