کد خبر: ۲۵۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴ 02 July 2016


نماینده مردم کرج،‌ آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از تولید مهمترین راهکار رسیدن به اقتصاد پایدار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمدجواد کولیوند ظهر امروز در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: یکی از مهمترین راهکارهای رسیدن به اقتصاد مقاومتی حمایت از تولید و رفع مشکلات تولیدکنندگان است.

وی ادامه داد: در این راستا باید تلاش کنیم تا با رفع موانع تولید مسیر پیشرفت و توسعه را در این زمینه طی کنیم.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه صنعت و تولید است لذا با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم به اهداف مورد نظر در زمینه اقتصاد مقاومتی دست پیدا کنیم.

کولیوند تأکید کرد: هم‌اکنون برخی از واحدهای تولیدی در این استان نیمه فعال و غیرفعال هستند که لازم است تدابیر لازم برای رفع موانع این‌گونه واحدها انجام شود.

وی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان البرز می‌توانیم یکی از استان‌های پیشرو در اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باشیم افزود: مدیریت درست در این زمینه باید به عنوان یکی از اولویت‌های مسؤولان محسوب شود.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه جذب سرمایه‌گذاران خارجی نیز می‌تواند ما را در توسعه و پیشرفت اقتصادی یاری دهد گفت: هم اکنون پایه‌های اقتصادی کشور بر پایه‌های اصولی و دقیقی استوار نیست و لازم است در این زمینه کارشناسی‌های دقیقی انجام شود.

کولیوند نظام مالیاتی، کارگری، سرمایه‌گذاری و گمرکی، سیستم بانکی و سپرده‌گذاری را از جمله مهمترین موضوعات اساسی در بخش اقتصادی عنوان کرد.

وی افزود: نباید در زمینه اقتصاد بی‌توجهی کنیم و لازم است برای رسیدن به اقتصاد پایدار اقدامات اساسی و کارشناسی درستی را انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار