استان همدان با کسب 635 امتیاز در ارزشیابی فدراسیون نجات غریق بین استان‌های کشور رتبه دوم را به دست آورد.
کد خبر: ۲۵۵۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 03 July 2016
رئیس هیئت نجات غریق و غواصی همدان گفت: استان همدان با کسب 635 امتیاز در ارزشیابی فدراسیون نجات غریق بین استان‌های کشور رتبه دوم را به دست آورد.

به گزارش ایسنا، سیروس سوریان اظهار کرد: فدراسیون نجات غریق جمهوری اسلامی ایران طی ارزیابی عملکرد هیئت‌های استان‌ها که بر اساس شرح وظیفه، مکاتبات کتبی، حضور در مسابقات، برگزاری دوره‌های آموزشی، استعدادیابی در امور نجات غریق، حضور در فدراسیون و ارسال گزارش بازرسی از هیئت‌ها است، استان همدان را به عنوان استان دوم کشور برگزید.

وی افزود: در سال‌های اخیر اعضای هیئت و ورزشکاران در کسب موفقیت برای ورزش استان همدان تلاش فراوانی داشته‌اند و انتظار داریم در سال جدید نیز با تعامل و یکدلی به افتخارات بیشتری دست یابیم.

سوریان عنوان کرد: خوشبختانه دستگاه ورزش استان همدان حمایت‌های بسیار خوبی از هیئت نجات غریق و غواصی داشته و امسال نیز با این حمایت‌ها برنامه‌های گسترده‌ای را در دستور کار داریم.

وی یادآور شد: استعدادیابی یکی از مهمترین برنامه‌های هیئت نجات غریق استان در سال‌جاری است و سعی داریم در کنار ارتقاء سطح کیفی این رشته ورزشی، در ابعاد کمی هم به تعداد ناجیان فعال اضافه کنیم.

رئیس هیئت نجات غریق و غواصی استان تصریح کرد: هم‌اکنون 28 استخر و بیش از 10 سد آبی و خاکی در استان همدان وجود دارد که مورد استفاده علاقه‌مندان به شنا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار