کد خبر: ۲۵۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۴ 08 July 2016
ماشین سازی رکورددار شد

 رسول خطیبی که تیم ماشین سازی را بعد از 20 سال به لیگ برتر آورده است، در روزهای گذشته بازیکنان بزرگی را جذب کرده که بین این 16 نفر افرادی مثل آندرانیک تیموریان، پیام صادقیان، حبیب گردانی، سامان نریمان جهان، سعید دقیقی و جلال رافخایی از سایرین مشهورتر هستند.



آجورلو: دو بازیکن دیگر میگیریم

 مصطفی آجورلو در حاشیه دیدار دوستانه تراکتورسازی و پیکان در جمع خبرنگاران در مورد اینکه تراکتورسازی در این فصل خوب بسته شده است، گفت: حق تراکتورسازی است که خوب بسته شود، به لطف خدا تیم در شرایط خوبی قرار دارد، من به این تیم خیلی امیدوار هستم.

 
وی در مورد اینکه برخی می‌گویند سن تیم تراکتورسازی زیاد است، گفت: در روند بازی‌ها همه چیز معلوم می‌شود.


آجورلو در مورد فعالیت تراکتورسازی در نقل‌وانتقالات گفت: دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکن داریم و تا زمانی که قراردادی امضا نشود، اسم بازیکن را اعلام نمی‌کنیم.
 

 آجورلو در مورد بحث فروش باشگاه اظهار داشت: از روزی که من به تراکتورسازی آمدم گفتم که چند هدف دارم، اول قهرمانی تیم است، دوم ساخت آکادمی خوب که آینده تراکتورسازی را تأمین کند و همچنین بحث اقتصادی و واگذاری باشگاه تراکتورسازی از سپاه به مردم است.

 
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درمورد ابراز علاقه سردار آزمون به حضور در این تیم گفت: ایشان به تیم تراکتورسازی ابراز علاقه کرد و من هم به عنوان مدیرعامل باشگاه وظیفه داشتم از او تشکر کنم و به ابراز علاقه‌اش پاسخ بدهم.
 
پدیده لیگ آینده از نگاه قلعه نویی

یکی از خریدهای این فصل تراکتورسازی تبریزی فاخر تهامی بازیکن 20 ساله جنوبی است که در تمرینات اخیر این تیم چشم ها را به خود خیره کرده است.

این بازیکن که برادرزاده ابراهیم تهامی مهاجم سال های قبل تیم ملی و فوتبال جنوب است، پدیده این فصل تراکتورسازان از نگاه امیر قلعه نویی محسوب می شود.

قلعه نویی روز گذشته و در حاشیه تمرین تراکتورسازی جملات جالبی را درباره این بازیکن بر زبان آورد.

سرمربی تراکتورسازی با تعریف از سبک بازی تهامی جوان اعلام کرد که او یکی از پدیده های لیگ شانزدهم خواهد بود.

جالب آنکه سرمربی تراکتورسازی معتقد بود سبک بازی فاخر شباهتی به ابراهیم تهامی ندارد و این دو نفر با دو سبک کاملا متفاوت فوتبال بازی می کنند.

نکته دیگر آنکه مدافعان تراکتورسازی در تمرینات اخیر برای مهار این بازیکن تکنیکی دشواری های زیادی را متحمل شدند.


 تشکر بنیاد شهید از برانکو و قلعه نویی

غلامرضا بهروان برنامه جام شهدا را که در تهران برگزار می‌شود به شرح زیر اعلام کرد:

۲۶ تیرماه

پرسپولیس - ماشین سازی تبریز

۲۷ تیرماه

تراکتورسازی- پدیده

دیدارهای رده‌بندی و فینال هم در روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه برگزار می‌شود.

دکتر اسلام کریمی مدیر کل تربیت بدنی و اردویی بنیاد شهید نیز با اشاره به تلاش مسئولان سازمان لیگ برای برگزاری جام شهدا در گفت و گو با سایت سازمان لیگ عنوان کرد:  باید تشکر ویژه‌ای از تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات انجام بدهیم. تیم‌های پرسپولیس، تراکتورسازی، پدیده و ماشین سازی برای حضور در این دوره از مسابقات نهایت همکاری را با بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان لیگ برای برگزاری مناسب این رقابت‌ها انجام دادند. این تیم‌ها بیش از گذشته به وظیفه اجتماعی و فرهنگی خود در قبال زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثاگران عمل کردند.

وی تصریح کرد: برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس و امیر قلعه‌نویی سرمربی موفق تراکتورسازی هم باید تشکر و قدردانی کرد. آنها همواره در صف اول دفاع از ارزش‌های انقلاب و شهدا حضور داشته‌اند. حتی برانکو فصل گذشته از برگزاری این جام به خوبی و نکویی یاد کرد و امیر قلعه‌نویی هم همواره شهدا را الگویی مناسب برای نسل جوان ایران زمین دانسته است.


 آغاز مذاکرات محرمانه تراکتورسازی با حاج صفی
در حالیکه بحث پیوستن احسان حاج صفی به سپاهان یا استقلال در صورت بازگشت وی به ایران وجود دارد،حالا اخبار جدیدی از علاقه یک تیم سوم به جذب این بازیکن منتشر شده است.

این تیم،همان جایی است که حاج صفی دوران خدمت سربازی اش را در آن سپری کرد.

حاج صفی از گذشته ارتباط خوبی با امیر قلعه نویی دارد و همواره از دوران حضورش در تراکتورسازی به نیکی یاد کرده است.

مذاکرات بی سر و صدای اولیه تراکتورسازی با حاج صفی شروع شده و ظاهرا این بازیکن گفته اگر به سپاهان نرود،گزینه دومش حضور در تراکتورسازی است.


تساوی تراکتورسازی و پیکان

شاگردان امیر قلعه نویی که برای اردوی آماده سازی خود در تهران حضور یافته اند، دیداری تدارکاتی با پیکان نیز برگزار کردند.

در پایان نیمه اول به تساوی بدون گل رسید و در نیمه دوم جاسم کرار موفق شد تراکتورسازی را پیش بیندازد. شهریار مقانلو در سمت مقابل و برای پیکان موفق شد در آخرین دقایق این بازی گلزنی کند تا دو تیم به تساوی یک بر یک دست یابند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :