کد خبر: ۲۵۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۹ 13 July 2016
حسین ثوری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال متقاعد کردن و موافقت خانواده این ورزشکار برای انتقال مکان تحصیل و زندگی وی به تهران هستیم.
وی افزود: امید آرامی ورزشکار موفق سیستان و بلوچستانی یک بار دیگر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان آسیا به اهتزاز در آورد.
وی گفت: این ورزشکار نوجوان تحت حمایت های بیشتر مسئولان سیستان و بلوچستان قرار خواهد گرفت و امیدواریم در آینده در رقابت های المپیک نیز افتخار آفرینی کند.
وی خاطرنشان کرد: هیچ کس حق استفاده ابزاری و به حاشیه راندن ورزشکاران را ندارد و تلاش می کنیم تا از این ورزشکار نوجوان در مقابل هر نوع هجمه مخرب صیانت کنیم.
امید آرامی کشتی گیر نوجوان و موفق سیستانی و بلوچستانی به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با اعزام به 10 کشور سه مدال طلای بین المللی را از آن ایران اسلامی کرده است.
همچنین کسب چند عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت های این کشتی گیر نوجوان سیستان و بلوچستان است.
وی در روزهای اخیر نیز با شکست رقبای خود در کشور تایوان توانست به عنوان قهرمان کشتی فرنگی نوجوانان آسیا بر سکوی نخست بایستد و برای ایران افتخارآفرینی کند.
امید آرامی امروز /چهارشنبه/ در بازگشت از رقابت های آسیایی تایوان درفرودگاه زاهدان مورد استقبال گرم ورزشکاران و مردم ورزش دوست قرار گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار