اقدام عجیب آموزش و پرورش استان مازندران؛
در حالیکه دانش آموزان مدارس هنوز در سال تحصیلی 94-93 به سر برده، آموزش و پرورش استان در نامه ای که به ادارات آموزش و پرورش شهرستان های مازندران ارسال کرده خواستار اخذ وجه کتاب 95-94 از خانواده های دانش آموزان شده است.
کد خبر: ۲۶۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶ 21 April 2015

آموزش و پرورش استان مازندران طی نامه ای که به ادارات شهرستانی خود ارسال کرده خواستار اخذ وجه کتاب درسی سال تحصیلی 95-94 شده است.

به گزارش تابناک، در حالیکه دانش آموزان مدارس هنوز در سال تحصیلی 94-93 به سر برده و دو ماه تا پایان این سال تحصیلی باقی مانده آموزش و پرورش استان در نامه ای که به ادارات آموزش و پرورش شهرستان های مازندران ارسال کرده خواستار اخذ وجه کتاب 95-94 از خانواده های دانش آموزان شده است.

علی عباس پور معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تائید این خبر علت موضوع را اینگونه بیان کرد : از آنجا که شرکت چاپ کتب درسی ، پول کتاب درسی سال 95-94 را از ما می خواهد و با توجه به اینکه این رقم بسیار بالا بوده و امکان پرداخت از سوی آموزش و پرورش مازندران وجود ندارد طی جلسه ای که شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش برگزار کرد مقرر شد وجوه این کتب را پیشاپیش از خانواده ها بگیریم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار