رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان‌غربی گفت: خرداد ماه امسال پس از ۶۷ سال وزنه برداری از آذربایجان‌غربی در مسابقات جهانی شرکت می‌کند.
کد خبر: ۲۶۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷ 22 April 2015

بابک مرادزاده در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: خرداد ماه امسال پس از ۶۷ سال، وزنه برداری از آذربایجان‌غربی در مسابقات جهانی که در کشور لهستان برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان‌غربی افزود: این ورزشکار "علی میری” نام دارد که در رده جوانان و در دسته ۷۷ کیلو شرکت کرده و مربیان تیم نیز به افتخارآفرینی این ورزشکار در مسابقات جهانی بسیار امیدوار هستند.

مرادزاده از برگزاری مرحله دوم اردوی وزنه‌برداری نوجوانان از ۱۹ اردیبهشت به مدت یک هفته در ارومیه خبر داد و تصریح کرد: در زمان یاد شده ۱۷ وزنه‌بردار از شهرهای ارومیه، مهاباد، شوط، میاندوآب و خوی در اردو شرکت کرده و خود را برای مسابقات کشوری اردبیل که از ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود آماده می‌کنند.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان‌غربی گفت: تیم وزنه‌برداری آذربایجان‌غربی تاکنون هیچ مقامی از لحاظ تیمی چه در رده نونهالان و چه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کسب نکرده اما با این وجود با جدیت اردوی تدارکاتی خود را برگزار می‌کند تا نتایج مناسب و مطلوبی در این دوره از مسابقات بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار