ادامه رقابت های هفته دوم لیگ:
تابناک تهران-پس بازی آبی پوشان تهران و خوزستان امروز تیمهای سرخ این دو استان به مصاف هم میروند،ورزشگاه آزادی میزبان تیم پرسپولیس با روحیه برانکو و فولاد با انگیزه ی سعداوی است.
کد خبر: ۲۷۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴ 01 August 2016

روز دو م رقابت لیگ شانزدهم امشب از ساعت 20:45 آغاز خواهد شد جایی که پرسپولیس تهران میزبان فولاد خوزستان است و ورزشگاه آزادی این بار با مجهز شدن به صندلی های زشت و بی رنگ و روی طبقه دوم پذیرای تماشاگران است که شاید رنگ سرخ آنها بتواند تا حد قابل توجهی ورزشگاه آزادی را زیبا کند.

پرسپولیس  امروز با روحیه مضاعف پا به این مسابقه می گذارد چرا که با پیروزی در دیدارامروز میتواند خود را شش امتیازی کند و از رقیب دیرینه اش که این روزها خوب کار نمی کند کاملا جدا شود، برانکو ایوانکوویچ نیز خوب می داند که برد دراین هفته میتواند از لحاظ روانی چقدر برای تیم پرسپولیس حائز اهمیت باشد .جدا از این بازی خبر جدید در حاشیه ی باشگاه پرسپولیس می باشد جایی که رامین رضاییان با ریزه اسپور فسخ کرده و سودای بازگشت در سر دارد و برانکو نیز روی خوشی به این مساله نشان نداده است.باید نشست و نظاره کرد که در روزهای آتی این داستان چگونه پیش میرود.

فولاد خوزستان نیز که پارسال فراز و نشیب های زیادی را داشته است این فصل نعیم سعداوی را در کنار خود مبیند که به نوعی یک پرسپولیسی سابق است ،تیم های سعداوی همواره خوب،بدون حاشیه و جوانمردانه فوتبال بازی کرده اند.فولاد در هفته اول امتیازی دشت نکرده و به دنبال توقف حریف بوده یا حتی در شرایط امکان سودای پیروزی  در مقابل یاران برانکو را در سر می پروراند.

پنج تقابل آخر دو تیم در لیگ دو برد برای پرسپولیس و سه برد برای فولاد بوده است واین دو تیم در پنج بازی آخر مساوی نکرده اند . در پایان باید دید اندیشه های برانکو موفق تر عمل خواهد کرد یا اینکه نعیم سعداوی جوان امروز همگان را شگفت زده می کند اما از همه مهمتر این است  که تماشا گران و فوتبال دوستان  از یک فوتبال خوب و جوانمردانه لذت ببرند و بازی پویا و زیبایی را شاهد باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار