نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس گفت: حوزه شرق هرمزگان از پهناورترین حوزه های انتخابیه در کشور است که با بیش از 500 هزار نفر جمعیت تنها یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
کد خبر: ۲۷۰۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴ 02 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر شب گذشته(یازدهم مرداد) در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان رودان، افزود: در مجلس شورای اسلامی شاهد هستیم که شهرهایی با جمعیت بسیار کمتر از حوزه انتخابیه شرق استان یک نماینده را دارند و شرق هرمزگان نیز با وسعت زیاد و جمعیتی بیش از 500 هزار نفر نیز یک نماینده دارد که این ظلمی بزرگ به مردم این منطقه است.
 
وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم که در دوره آینده مجلس شورای اسلامی این حوزه انتخابیه 2 نماینده داشته باشد تا پیگیری مشکلات مردمی در این منطقه به خوبی صورت بگیرد و سرکشی به تمامی مناطق حوزه انتخابیه آسان تر شود.  
 
نماینده مردم رودان، میناب، سیریک، جاسک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی به اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته اعتبارات عمرانی ماده 180 مطرح شد که تخصیص این اعتبارات محقق نشد و هیچ اعتباری به استان هرمزگان داده نشد.
 
حجت الاسلام ذوالقدر بیان کرد: امیدواریم که با پیگیری و جدیت در سال جاری شاهد تخصیص این اعتبارات باشیم و پروژه های نیمه تمام در استان به اتمام برسند.
 
وی تصریح کرد: پیگیری های لازم را در مجلس شورای اسلامی انجام می دهیم تا این اعتبارات محقق شود و امیدواریم که با رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور بتوانیم اعتبارات را جذب کنیم.
 
نماینده مردم شرق هرمزگان در خانه ملت به مشکلات مطالبات مردمی در شهرستان رودان نیز اشاره و اظهار کرد: بهسازی و تکمیل پروژه راه ارتباطی بخش جغین به شهرستان رودان از جمله مطالبات مردمی در شهرستان رودان می باشد که با پیگیری هایی که انجام دادیم استاندار هرمزگان مبلغ 20 میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه اختصاص داد که امیدواریم با پیگیری های فرماندار شهرستان و اختصاص بودجه های بیشتری شاهد تکمیل این پروژه باشیم.
 
حجت الاسلام ذوالقدر با اشاره به مشکل آب شرب مردم شهر بیکاه، تصریح کرد: پس از 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران روا نیست که مردم با مشکل آّب آشامیدنی مواجه باشند و مسئولان و مدیران استانی باید به طور جد به این مشکل رسیدگی و آب شرب مردم را فراهم کنند.
 
 وی خطاب به مسئولان دستگاه های اجرایی گفت: همه ما باید خداوند را شاکر باشیم که به ما نعمت خدمتگذاری به این مردم مظلوم و محروم را داده است و با تلاش و جدیت پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار