سرمربی تیم فوتبال شاهین رشت پس از پایان بازی گفت: هر دو تیم، بازی نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با توجه به شرایط سنی که داشتند طبیعی بود که ضریب اشتباهات هم داشته باشند اما در مجموع خوب ظاهر شدند
کد خبر: ۲۷۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 25 April 2015
سیمرغ رودسر مقابل تیم شاهین رشت به برد پر گل سه بر صفر دست یافت.
لیگ گیلان/ برد پر گل تیم فوتبال نوجوانان سیمرغ رودسر مقابل شاهین رشت
در این دیدار که عصر جمعه در یک هوای سرد و ابری در استادیوم شهید قاسمی رودسر برگزار شد، تیم سیمرغ این شهر مقابل شاهین رشت در یک بازی برتر سه بر صفر این تیم را با شکست بدرقه کرد.

سه گل از دو گل تیم سیمرغ رودسر از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و هر سه گل این بازی را امیر حسین صمدی فر وارد دروازه میهمان کرد.

گل های تیم سیمرغ رودسر در دقایق 36 و 60 و 75 به ثمر رسید.

در هر دو نیمه تیم میزبان به مراتب عملکرد بهتری از حریف داشت هر چند تیم میهمان نیز حریف دست و پا بسته ای در این دیدار نبود اما موقعیت های تیم سیمرغ رودسر از حریف بیشتر بود و توانست نتیجه بازی را به نفع خود به پایان برساند و هر سه امتیاز حساس خانگی را که به آن نیاز مبرم داشت دست پیدا کرد.

سیمرغ رودسر با این برد 10امتیازی شد و تیم شاهین رشت بدون امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

به گزارش تابناک گیلان ،سرمربی تیم فوتبال شاهین رشت پس از پایان بازی گفت: هر دو تیم، بازی نسبتا خوبی از خود به نمایش گذاشتند و با توجه به شرایط سنی که داشتند طبیعی بود که ضریب اشتباهات هم داشته باشند اما در مجموع خوب ظاهر شدند.

محمد حسین کریمی، داور را در نتیجه بازی کاملا تاثیر گذار دانست و گفت: تیم داوری اشتباهات فاحشی داشتند که بیشتر به ضرر ما تمام شد.

وی اظهار کرد: از عملکرد شاگردانم در این بازی رضایت کامل دارم ، موقعیت هایی هم روی دروازه میزبان بدست آوردیم که به گل تبدیل نشد و این برد را به تیم مقابل تبریک می گویم.

سرپرست تیم فوتبال سیمرغ رودسر هم به در این گفت و گو بیان کرد: این بازی برای هر دو تیم به لحاظ ماندن در لیگ از اهمیت بالایی برخوردار بود و همین امر بر حساسیت بازی افزوده بود.

رضا حاجی خانی افزود: ما از همان دقایق نخست، بازی را هجومی شروع کردیم و در نیمه اول به گل برتری دست یافتیم و اجازه ایجاد موقعیت به تیم حریف را ندادیم.

وی گفت: در نیمه دوم نیز با روحیه مضاعف بازیکنان ما در زمین حاضر شدند و به گل های دوم و سوم دست یافتیم و توانستیم با این برد موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشیم.

در لیگ دسته اول فوتبال نوجوانان استان گیلان 10تیم در یک گروه حضور دارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار