مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت:اصحاب قلم و رسانه ها بهترین ابزار برای ترویج اهمیت مقوله استاندارد هستند.
کد خبر: ۲۷۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۱ 07 August 2016
به گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی روز یکشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام با تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار اظهار کرد: اصحاب قلم و رسانه ها بهترین ابزار برای ترویج اهمیت مقوله استاندارد هستند.

وی افزود: مجموعه استاندارد بدنبال تلاش های صورت گرفته برای فرهنگ سازی استفاده از کالاهای با کیفیت و استاندارد در جامعه است و در این راه نیازمند همکاری و تعامل رسانه ها هستیم.

همتی با بیان اینکه باید آگاهی عمومی مردم از حوزه استاندارد بیشتر شود، تاکید کرد: اصحاب رسانه باید کاری کنند که برنامه ها و خروجی تلاش های صورت گرفته در استاندارد در سبد اطلاعات مردم قرار گیرد چون مهمترین عنصر برای اشاعه و ترویج فرهنگ آشنایی مردم با وظایف استاندارد هستند.

مدیرکل استاندارد استان ایلام یادآور شد: استاندارد سازی با افزایش بهره وری خط تولید و بهینه سازی مصرف انرژی به کاهش هزینه های تولید منجر شده و علاوه بر تضمین کیفیت کالاهای تولید شده، قیمت تمام شده محصولات را نیز کاهش داده و ماندگاری کالا در بازار رقابتی را تضمین می کند.

همتی اضافه کرد: باید تلاش کرد تا مطالبات مردم در حوزه استاندارد بالا برود و آنها با وظایف این دستگاه حاکمیتی آشنا شوند چون افزایش مطالبات عمومی فرصتی را فراهم می کند تا مسئولان با مطالبات مردم آشنا شده و برای ارتقای کیفی محصولات و خدمات تلاش کنند.

وی ترویج فرهنگ استاندارد و نشر آن در میان آحاد مختلف جامعه را از الزام های اولیه اقتصادی پویا و شکوفا دانشت و گفت: این مهم بدون کمک رسانه ها و خبرنگاران عملی نیست./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار