رهبری املشی به تابناک گفت ؛
تابناک / محمدمهدی رهبری طی گفت و گویی اظهار کرد: خبرنگاری وسیله تنویر افکار عمومی است و خبرنگار میتواند یکی از ارکان اصلی حفاظت از اصول و آرمان ها و جلوگیری کننده از انحرافات و ارتجاعات باشند و هم میتواند مردم را به طریق صحیحی از وضعیت مملکت آگاه کند.
کد خبر: ۲۷۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 13 August 2016
تابناک / محمدمهدی رهبری طی گفت و گویی اظهار کرد: خبرنگاری وسیله تنویر افکار عمومی است و خبرنگار میتواند یکی از ارکان اصلی حفاظت از اصول و آرمان ها و جلوگیری کننده از انحرافات و ارتجاعات باشند و هم میتواند مردم را به طریق صحیحی از وضعیت مملکت آگاه کند.

به گزارش تابناک گیلان، نماینده سابق مردم رودسر و املش تصریح کرد: در برخی از مواقع مسئولین در امور اجرای خود مبالغه میکنند و گاها همه حقایق را نیز نمی گویند اما چون خبرنگار آگاه به همه این مسائل است میتوانند همه حقایق را به مردم منتقل کنند و آگاهی مردم از مسائل مملکت یقینا میتواند مشکلات را کاهش دهد و این خبرنگار است که در جهت این آگاهی نسبت به مردم گام بر میدارد.






رهبری ادامه داد: خبرنگاران تاثیر پذیری بسیاری در جامعه دارند منتها بسیاری هنوز جایگاه این افراد را به خوبی نمی شناسند ؛ چراکه خبرنگار میتواند در هدایت مردم به طریق صحیحی که بتوانند افراد خوب از بد را تشخیص دهند، و همینطور چهره خدمتگذاران را به خوبی به مردم نشان دهند و افرادی را که فرصت طلب هستند و در صدد سو استفاده از مقام و جایگاه خود هستند نمایان کنند.

وی افزود: اصحاب قلم و رسانه این توان را دارند که مشکلات و گرفتاری ها را قبل از آنی که ایجاد شود با اقدام به موقع در جهت پیشگیری از آن اقدام کنند ؛ به علاوه خطراتی که در راه اسلام و انقلاب به وجود می آید آن را به مردم و مسئولین امر گوشزد کند و بسیاری از کارها را که مسئولین نمی توانند انجام دهند اگر خبرنگاران وظایف خود را به نحوه احسن انجام دهند می توانند آن کار را به سرانجام برسانند.

رهبری گفت: خبرنگار وظیفه مهمی دارد که در این راه باید صداقت و امانت را حفظ کند و آن چه را که واقعیت دارد منعکس کند نه آنچه را که گروهی به مذاق شان خوش می آید ؛ به همین علت است که میگوییم خبرنگار رسالت بزرگی دارد.

نماینده ادوار مردم رودسر و املش در پایان خاطرنشان کرد: خبرگزاری تابناک در گیلان جامعیت خوبی در مسائل مختلف دارد و نسبت به همه مسائل مطروحه چه در داخل استان و چه حتی خارج از آن سعی کرده اظهارنظر صحیح و مناسبی از خود ارائه دهد.

به علاوه اینکه در طول این مدت کوتاه از زمان راه اندازی این رسانه در استان خوب توانسته تاثیر گذاری خود را در زمینه های مختلف نشان دهد و تایید این حرف نیز تعداد زیاد مخاطبان آن است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
اکبر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۳
درود بر نماینده پاک و با تقوا که حتی یک نقطه خاکستری هم نمی توان در کارنامه سیاسی و اخلاقی او پیدا کرد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار