استاندار قزوین از حمایت ویژه از تولیدکنندگانی که تمایل به توسعه صادرات و رونق اقتصادی استان دارند خبر داد.
کد خبر: ۲۸۰۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 18 August 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین ، علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و جمعی از مدیران و مسئولان استانی چهارشنبه شب از کشتارگاه مرغ قزوین بازدید کردند.

فریدون همتی استاندار قزوین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شرکت مرغ قزوین یکی از 3 کشتارگاه فعال استان قزوین بوده که خوشبختانه روند فعالیتی مطلوبی را تاکنون در دستور کار قرار داده است.

وی بیان کرد: این شرکت زمینه اشتغال  300 نفر مستقیم و 100 نفر به طور غیرمستقیم را فراهم کرده که باید امکانات و تجهیزات موردنیاز در جهت توسعه این شرکت در اختیار بهره‌برداران و تولیدکنندگان قرار گیرد تا شاهد تحولات اساسی در بخش تولید و کشتار مرغ باشیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در کشتارگاه مرغ قزوین روزانه به طور متغیر 40 تا 60 تن  و در دو خط تولید کشتار مرغ انجام می‌شود که به طور میانگین سالانه بیش از 20 هزار تن کشتار مرغ صورت می‌گیرد.

همتی با توجه به درخواست بهره‌برداران کشتارگاه مرغ مبنی بر اعطای تسهیلات، گفت: یکی از خواسته بهره‌برداران شرکت کشتار مرغ قزوین دریافت تسهیلات به منظور توسعه صادرات با کشورهای خارجی روسیه و عراق بوده که این امر در دستور کار جدی قرار دارد و به زودی محقق خواهد شد.

وی از حمایت ویژه از تولیدکنندگانی که تمایل به توسعه صادرات و رونق اقتصادی استان دارند، خبر داد.

استاندار قزوین ادامه داد: مشکل گازرسانی و اخذ مالیات از کشتارگاه مرغ قزوین نیز در دستور کار بوده و برطرف خواهد شد.

همتی خاطرنشان کرد: شرکت کشتار مرغ قزوین در زمان تحریم و دوران پسابرجام روند فعالیت‌های خود را ادامه داده و یکی ار واحدهای فعال استان به شمار می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار