کد خبر: ۲۹۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲ 03 September 2016


معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار البرز گفت: کمیته‌های پشتیبانی بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز در البرز فعال می‌شود.

به گارش خبرگزاری فارس از کرج، عبادالله کامکار ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری بیست و پنجمین اجلاس سراسری نماز افزود: امسال استان البرز میزبان برگزاری اجلاس سراسرس نماز است.

وی ادامه داد: با توجه به گسترده بودن این اجلاس و اهمیت برگزاری آن لذا باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی در این خصوص اندیشیده شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه هم‌اکنون مقدمات برگزاری این مهم در استان البرز اندیشیده شده است، افزود: باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های این اجلاس استفاده کنیم.

کامکار گفت: البته برای برگزاری این اجلاس سراسری باید به بحث کاهش هزینه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری در این زمینه توجه ویژه و اساسی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید از امکانات موجود در دستگاه‌های اجرایی در برگزاری این مهم استفاده شود، بیان داشت: برای جلوگیری از به‌کارگیری تشریفات هزینه‌بر باید برآورد دقیقی را از هزینه و تعداد میهمانان و اسکان آنها در نظر بگیریم.

این مسؤول با اشاره به اینکه در این راستا همچنین باید کمیته‌های پشتیبانی برگزاری این اجلاس نیز تشکیل شود، افزود: با تشکیل این کمیته‌ها اعضای آنها باید برنامه‌های عملی خود را گزارش کرده تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای نحوه اجرا و تامین منابع مالی پیش‌بینی شود.

بیست و پنجمین اجلاس ملی نماز آذرماه سال جاری در البرز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار