کد خبر: ۲۹۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ 28 April 2015

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از برگزاری همایش کشوری تربیت بدنی و علوم ورزشی در روزهای 23 و 24 اریبهشت به میزبانی تبریز خبر داد.

به گزارش خبر نگار ما ، رسول صادقی ضمن اعلام تمدید مهلت ارسال مقالات تا مورخه 10 اردیبهشت ماه و زمان برگزاری همایش، برنامه های مد نظر این همایش را تشریح کرد و اظهار داشت:همایش مذکور با مشارکت پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف دانش افزایی و بروز رسانی و توسعه علوم ورزشی و مهارت های دبیران تربیت بدنی برگزار می شود.

وی تصریح کرد: تا کنون 225 مقاله از سطح کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است که 24 مقاله منتخب در روز های برگزاری همایش سخنرانی خواهند کرد و 40 مقاله نیز به صورت پوستر ارایه خواهد شد.

صادقی اذعان داشت:اداره کل ورزش و جوانان استان و گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد تبریز در برگزاری این همایش با معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همکاری می کنند.

معاون تربیت بدنی و سالمت آموزش وپرورش آذربایجان شرقی پذیرش مناسب و شایسته شرکت کنندگان در همایش و تجلیل از نخبگان ورزشی آموزش و پرورش و استان را از اهم برنامه های مجموعه در این همایش عنوان کرد و گفت: این همایش با حضور میهمانان وزارتی  و اساتید برجسته کشوری در روزهای 23 و 24 اردیبهشت ماه در تالار معلم تبریز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :