نماینده فوتبال استان قم در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مهدی محمدزاده را به عنوان یک بازیکن جدید به خدمت گرفت.
کد خبر: ۲۹۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴ 06 September 2016
به گزارش تابناک قم، در حالی که آغاز جابجایی بازیکنان لیگ برتری از بیست و چهارم خرداد ماه آغاز شده بود اما مهدی محمدزاده به عنوان یکی از خریدهای جدید، در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات پیش‌فصل شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد.

در واقع یکی از چند خرید جدید تیم فوتبال صبای قم در آخرین روز نقل و انتقالات شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور امروز انجام شد و هافبک جوانی که یکی از بازیکنان آینده‌دار فوتبال ایران محسوب می‌شود با نظر مثبت عبدالصمد مرفاوی به نماینده فوتبال قم ملحق شد.

این بازیکن مهدی محمدزاده هافبک میانی فصل گذشته تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان است که دارای سابقه حضور در چند تیم دیگر لیگ‌های برتر و دسته اول فوتبال باشگا‌ه‌های کشور نیز به شمار می‌رود و با توجه به شرایط سنی فعلی خود یکی از بازیکنان جوان و جویای‌نام صبا خواهد بود.

مهدی محمدزاده امروز در حالی با عقد قراردادی به مدت دو فصل به تیم فوتبال صبای قم ملحق شد که تیم صبای قم تغییر و تحولات بسیار زیادی نسبت به فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگا‌ه‌های کشور داشته و یکی از مهمترین اتفاقات در صبا، جذب بازیکنان جوان و جویای نام است.

خرید جدید تیم فوتبال صبای قم سابقه بازی کردن با پیراهن تیم فوتبال پیکان تهران در لیگ برتر باشگاه‌های ایران را دارد و در کارنامه بازی‌های وی سابقه بازی در تیم‌هایی نظیر هما تهران، نفت تهران، شهرداری تبریز و آلومینیوم هرمزگان نیز به چشم می‌خورد.

این بازیکن به دلیل توانایی در خط میانی، مورد توجه و نظر عبدالصمد مرفاوی سرمربی با تجربه صبای قم برای فصل شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قرار گرفته است زیرا صبا نسبت به فصل گذشته در این منطقه بازیکنان کلیدی خود را از دست داده است.

با توجه به تغییراتی که بعد از پایان بازی‌های پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در خطوط مختلف دفاعی، میانی و حمله تیم صبای قم به وجود آمده است، با نظر عبدالصمد مرفاوی چند بازیکن برای خط میانی جذب شدند اما عملکرد صبا در چهار هفته سپری شده از بازی‌های لیگ برتر نتوانست انتظارات مرفاوی را برآورده کند و به همین دلیل در روز پایانی مهلت نقل و انتقالات بازیکنان جدید دیگری به صبا آمدند که یکی از آنها مهدی محمدزاده است.

تیم فوتبال صبای قم این روزها مشغول انجام تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود به منظور حضور موفق در 26 هفته باقی مانده از فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال طبق برنامه سازمان لیگ برتر روز شنبه بیستم شهریور ماه از ساعت 18:45 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار