استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: در دوران پسابرجام بیش از ۳۷۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان محقق شده است.
کد خبر: ۲۹۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 09 September 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فریدون همتی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری و نشست با فعالان اقتصادی و اجتماعی استان قزوین در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قزوین با سابقه دیرینه در تولید و اقتصاد نقش آفرین بوده و ظرفیت های بالقوه و نهفته فراوانی دارد و با وجود ۶۸ واحد دانشگاهی و علمی و ۱۳۰ هزار دانشجو،   ۳۵۰۰ واحد صنعتی و ۴۴۰ هزار دشت حاصلخیز می تواند سهم بیشتری در اقتصاد ملی داشته باشد.

وی افزود: هرچند تحریم ها درآمد دولت را تحت تاثیر قرار داد اما با تلاش همه فعالان اقتصادی و جمایت دولت تدبیر و امید فضای خوبی در کشور و استان ایجاد شده تا گذشته را جبران کنیم و با عزم جدی برای بهبود فضای کسب و کار گام برداریم.

استاندار تصریح کرد: استان قزوین امسال باید یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان از محل مالیات به خزانه واریز کند که نشان می دهد در تولید جایگاه بالایی داریم و با این ظرفیت ها و تغییر روشها و اصلاح فرآیندها و تامین تسهیلات لازم و حمایت دولتی می توانیم کارهای بهتری انجام دهیم.

همتی بیان کرد: همه دستگاههای اجرایی برای ایجاد اشتغال برنامه دارند و ما در استان ۲۰ هزار شغل ایجاد خواهیم کرد که در چهار ماهه امسال حدود ۵ هزار شغل ایجاد شده است.

وی اظهارداشت: واحدهای بحرانی در سالهای گذشته بیش از ۴۰۰ مورد بود که با حمایت های جدی دولت توانسته ایم این تعداد را به زیر ۱۰ واحد برسانیم و این روند با ایجاد سامانه بهین یاب با سرعت بیشتری برای بهبود فضای کسب و کار ادانه خواهد یافت.

۳۷۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در استان

استاندار تصریح کرد: بستر خوبی برای حضور شرکت های خارجی در استان فراهم شده و در شرایط پسابرجام ۳۷۱ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در قزوین محقق شده که در چهار دهه گذشته بی سابقه بوده است و با راه اندازی مرکز خدمات سرمایه گذاری تلاش می کنیم با تسهیل و تسریع در روند کارها به فعالیتها شتاب بخشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار