پیش بازی ذوب آهن و تراکتور
ذوب آهن امروز در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در مصافی رو در روی تراکتورسازی خواهد گرفت.
کد خبر: ۲۹۶۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 15 September 2016
به گزارش تابناک تبریز،تیم های ذوب آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز امروز (پنج شنبه) از ساعت 18:30 در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم خواهند رفت.

هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران
پنج شنبه 24 شهریور، ساعت 18:30
ورزشگاه فولادشهر اصفهان


گروه داوری: پیام حیدری – مهدی الوندی  - علی اکبر نوری – سیدمحمدرضا مهدوی – ناظر: محسن قهرمانی
 

ذوب آهن این فصل با فصل های گذشته تفاوت عمده ای دارد. ذوب آهنی که به تیم دور از حاشیه معروف بود امسال با چند شوک مواجه شد.اولین شوک با مصدومیت قاسم حدادی فر در ابتدای فصل به این تیم وارد شد. سپس رفت و آمد یحی گل محمدی از کادر فنی و سپس بیماری وی دست به دست هم داده تا ذوب آهن امسال با چند حادثه همراه شود. ذوب آهن در حال حاضر با با شش امتیاز از پنج بازی در رده هفتم جدول رده بندی قرار دارد. آنها تنها یک بار موفق به پیروزی در بازی های اخیر خود شده اند و با زدن شش گل، پس از تراکتورسازی و نفت تهران سومین خط حمله برتر لیگ شانزدهم می باشند.

تراکتورسازی:

شاگردان قلعه نوعی  تا به اینجای کار برخلاف فصل گذشته، شروعی خوب را در لیگ داشته اند و با دو برد و سه مساوی از پنج بازی، با نه امتیاز، پایین تر از پرسپولیس یازده امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند. آنها تا کنون در لیگ شانزدهم شکستی را تجربه نکرده اند و به همراه پرسپولیس تنها تیم های بدون شکست این فصل می باشند. تساوی هفته گذشته مقابل پرسپولیس در تبریز آخرین بازی بود که تراکتورسازان انجام داده اند و از آخرین برد آنها که مقابل ماشین سازی در 21 مرداد رقم خورده بود، بیش از یک ماه می گذرد. بدون شک شاگردان قلعه نویی برای عقب نماندن از کورس قهرمانی با پرسپولیسی که احتمال دارد در دربی امتیاز از دست بدهد، تمام تمرکز خود را روی پیروزی در دیدار فردا معطوف خواهند کرد.

 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار