کد خبر: ۲۹۸۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۴ 18 September 2016


نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است از ظرفیت شهرداری کرج برای توسعه فضای سبز بهره‌گیری شود، گفت: با توجه به عدم مالکیت، ۱۰۰ هکتار از نهالستان کرج در اختیار شهرداری کرج قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، محمدجواد کولیوند در نشست استاندار البرز با رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که ظهر امروز در سالن جلسات شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به بحث نهالستان سبز کرج اظهار داشت: بسیار منطقی است که از 137 هکتار نهالستان بزرگ کرج 40 هکتار آن در اختیار منابع طبیعی قرار گیرد.

نماینده مردم کرج با بیان اینکه لازم است 100 هکتار این نهالستان در اختیار شهرداری کرج قرار گیرد، افزود: شهرداری در این امر فاقد مالکیت است و فقط در حال انجام هزینه است.

وی با اشاره به توسعه شرکت صنعتی ماموت، گفت: با بررسی‌های انجام شده، تقریبا در نزدیک 40 سال است که در این منطقه فضای کشت وجود نداشته است.

کولیوند با بیان اینکه درحال حاضر بررسی مجدد انجام شده است تا این واحد در اراضی شمالی توسعه یابد، افزود: اگر قرار شود که این واحد در جنوب و پایین اتوبان توسعه یابد،‌ با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امکانات توسعه این واحد صنعتی در قسمت شمالی وجود دارد، ادامه داد: در حال حاضر این شرکت قرار دادی با شرکا فولکس واگن در زمینه تولید 6 هزار کشنده بسته‌اند.

کولیوند با بیان اینکه در شمال اتوبان نسبت به جنوب آن بیشتر در مضیقه آب قرار داریم، افزود: به همین سبب برای ساخت و ساز باید بیشتر شمال اتوبان را هدف قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار