مسؤول مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد از اجرای نمایش رزمی «کد 38» همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد خبر داد.
کد خبر: ۲۹۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴ 21 September 2016

به گزارش تابناک یزد،محمد برزگر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تشریح برنامه‌های این هفته اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس اجرای نمایش «کد 38» است که از اول مهرماه به مدت هفت شب در دهکده مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: کد 38 در واقع نمایشی رزمی از تاریخ انقلاب اسلامی است و تلاش شده در قالب این برنامه، مبارزات و تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، پدیده فتنه، داعش و .... تا زمان ظهور برای مخاطبان به تصویر کشیده شود.

برزگر خاطرنشان کرد: این برنامه از فردا شب همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در دهکده مقاومت واقع در جنب پارک کوهستان یزد برگزار می‌شود.

وی به تشریح دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان یزد و شهرستان‌های استان پرداخت و بیان کرد: رژه نیروهای مسلح در مرکز استان و شهرستان‌ها نیز از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته است که امروز به طور همزمان در سراسر استان اجرا شد ضمن اینکه در روز سه‌شنبه، ششم مهرماه نیز مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مرکز آموزش آیت‌الله خاتمی برگزار می‌شود.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه کشور ما امروز امنیت و آسایش خود را مرهون خون شهدا است،‌ عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس، غبارروبی از مزار شهداست که این برنامه قرار است عصر پنج‌شنبه، اول مهرماه در همه گلزارهای شهدای استان یزد در بخش‌های مختلف شهری و روستایی انجام شود.

وی، دیدار با ائمه جمعه شهرستان‌های مختلف استان یزد و دیدار با خانواده شهدا همچنین حضور نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج در مراسم نمازجمعه سراسر استان را نیز از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد.

برزگر با اشاره به اینکه در ایام هفته دفاع مقدس هر یک از اقشار بسیج برنامه‌هایی به این مناسبت اجرا می‌کنند، افزود: سازمان بسیج جامعه پزشکی در طول این هفته ویزیت رایگان در مطب پزشکان تخصصی و عمومی همچنین مراکز دولتی و خصوصی را در روز یک‌شنبه، چهارم شهریورماه در برنامه دارد.

وی، ویزیت رایگان گروه‌های تخصصی و عمومی در مناطق محروم استان و شهرستان‌های مختلف در طول هفته دفاع مقدس، ویزیت رایگان در میعادگاه‌های نمازجمعه سراسر استان و ... را نیز از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی برشمرد.

برزگر در مورد برنامه‌های بسیج پیشکسوتان نیز بیان کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت روز شنبه، سوم مهرماه با حضور در مدارس استان یزد به بیان خاطرات دوران دفاع مقدس خواهند پرداخت.

وی، برگزاری همایش نخبگان پیشکسوت سپاه الغدیر، برگزاری روز قشر در حسینیه ثارالله با حضور همه بازنشستگان نیروهای مسلح و ... را نیز از شاخص‌ترین برنامه‌های بسیج پیشکسوتان برشمرد.

مسئول مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد در مورد برنامه‌های بسیج سازندگی نیز اظهار داشت: برجسته سازی نخبگان در فضاهای تبلیغی از جمله سایت‌های فضای مجازی، برگزاری کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های مختلف استان یزد و برگزاری نمایشگاه‌های متعدد دستاوردهای اقتصاد مقاومتی را از جمله برنامه‌های بسیج سازندگی استان یزد در طول هفته دفاع مقدس اعلام کرد.

برزگر یادآور شد: بسیج هنرمندان، بسیج فرهنگیان، بسیج کارگری، بسیج دانش‌آموزی و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه الغدیر استان یزد نیز برنامه‌های مختلفی در طول این هفته در یزد برگزار خواهند کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار