با رای نمایندگان مجلس؛
تابناک: علی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب و محمد حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با رای نمایندگان مجلس به عنوان اعضاء ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی انتخاب شدند.
کد خبر: ۳۰۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴ 27 September 2016

به گزارش تابناک مرکزی، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بالاترین نهاد تصمیم‌گیری و نظارت درخصوص توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در سطح استان می‌باشد که استاندار به عنوان رئیس و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به عنوان دبیر این شورا ایفای نقش می کنند.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، مدیرکل صداوسیمای استان، فرماندارو فرمانده سپاه از دیگر اعضا این شورا هستند.

دو نفراز نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی نیز به انتخاب مجلس به عنوان ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی انتخاب می شوند  که امروزعلی اکبر کریمی نماینده اراک، کمیجان و خنداب و محمد حسینی نماینده تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با رای نمایندگان مجلس به عنوان اعضاء ناظر مجلس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی انتخاب شدند.

از جمله وظایف این شورا توسعه همکاری‌های تجاری، اقتصادی، علمی و فرهنگی، بررسی و نظارت بر توسعه اقتصادی و اجتماعی استان، تصویب طرحهای توسعه و عمران شهرستان و روستا، ایجاد زمینه‌های لازم و تشویق و توسعه مشارکت و سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی از طریق بخش خصوصی،  تعاونی و سازمان های مردم‌نهاد، اتخاذ سیاست‌های مناسب جذب و رفع مشکل سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات توسعه‌ای بخشهای دولتی و غیردولتی در سطح استان در راستای انطباق آنها با سیاست‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار