مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان خبر داد
مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان گفت: گروه صنعت خودرو آذربایجان از چهار روز دیگر تولید خودروی MG360 را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۳۰۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰ 28 September 2016
به گزارش تابناک تبریز، ناصر نقدی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه گروه صنعت خودرو آذربایجان شرکتی کاملا خصوصی است، اظهار کرد: این شرکت ظرف یک و نیم سال اخیر با انعقاد قرارداد سرمایه گذاری مشترک با گروه خودروسازی سایک موتور چین ایجاد شده است. تمامی آورده های این شرکت بین شرکت ایرانی و چینی پنجاه پنجاه می باشد.

وی افزود: فاز اول فعالیت این شرکت با تولید محصولی با عنوان MG360 از چهار روز دیگر آغاز می شود. محصولات تولید شده از اوایل سال 2017 به بازار عرضه شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

وی تبدیل استان آذربایجان‌شرقی به قطب سوم خودروسازی در کشور را از مهم ترین اهداف این سرمایه گذاری مشترک عنوان کرد و ادامه داد: در فازهای بعدی فعالیت سعی می کنیم تا سهام 50 درصدی طرف چینی را نیز خریداری کنیم و با انتقال تکنولوژی و دانش فنی ساخت خودرو به داخل کشور تولید آن را بومی سازی نماییم.

نقدی تاکید کرد: کارخانه این شرکت ظرفیت تولید 200 هزار دستگاه خودرو در سال را داراست اما تولید آینده این محصول متناسب با نیاز و تقاضای مصرف کنندگان خواهد بود. هر چه کشش بازار مصرف کنندگان بیشتر باشد میزان تولید محصول را افزایش خواهیم داد.

مدیرعامل گروه صنعت خودرو آذربایجان افزود: برای سال 2017 میزان تولید 10 هزار دستگاه خودرو را برنامه ریزی کرده ایم.

وی ادامه داد: در این چرخه گروه صنعت خودرو آذربایجان تولید کننده این خودرو بوده و شرکت MG پارس نیز عرضه کننده آن به بازار خواهد بود.

وی در پایان با اشاره به اشتغال زایی بالای این مجموعه در استان خاطرنشان کرد: به طور مستقیم در فاز اول فعالیت شرکت حدود 900 نفر نیروی انسانی جذب می شوند. در فازهای بعدی نیز حدود 1500 نفر به این تعداد اضافه می شوند./ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :