کد خبر: ۳۰۴۷۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶ 01 October 2016
فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی هم در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در مقر فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی برگزار شدگزارشی از عملکرد نیروهای تحت امر خود در سال جاری ارایه کرد و گفت: افزایش رضایت‌مندی مردم، ارتقای توان رزمی و عملیاتی پلیس، افزایش میزان احساس امنیت و تقویت اعتماد اجتماعی از جمله دستاوردهای ناجا بوده است.

سردار محسن حسن‌خانی با بیان این که طبق ارزیابی ناجا، استان آذربایجان شرقی از استان‌های امن کشور است، افزود: کسب پنج رتبه برتر کشوری در جشنواره مالک اشتر، ثمره تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارکنان نیروی انتظامی استان در یک سال گذشته بوده است.

وی همچنین اجرای یکصد میلیارد ریال پروژه عمرانی، کاهش پنج درصدی سرقت، کاهش تلفات جاده‌ای، جمع‌آوری هشت هزار معتاد متجاهر، کشف و ضبط یک تن مواد مخدر و کسب شش گواهینامه مکنا در کلانتری‌های استان را از جمله دستاوردهای نیروی انتظامی استان در یک سال گذشته عنوان کرد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی، مسوولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان برگزار شد، از کارکنان و افسران نمونه نیروی انتظامی تجلیل شد.

اجرای مانور آزادسازی گروگان و مبارزه با عملیات تروریستی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ستاد فرماندهی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۰
ضمن عرض سلام خدمت مدیریت سایت و خبرنگاران عزیز نیروی انتظامی با شکوه این مراسم را برگزار کرد پدافند هوایی تشکرات لازم را از این یگان انتظامی بعمل می آورد .
http://unitazad.ir/post/600
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار