98 و 20 دهم درصد از پرونده های وارده سال جاری به شعب تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفته و تنها 18 پرونده در مراحل رسیدگی قرار دارد.
کد خبر: ۳۰۵۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 02 October 2016
مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 112 پرونده حوزه قاچاق کالا و ارز در این استان تشکیل شد ضمن اینکه 16 پرونده نیز از قبل موجود بود که با تلاش قضات شعب واحدهای اجرای احکام، رسیدگی به 110 پرونده به پایان رسید.

به گزارش تابناک ایلام؛نعمت الله بیرانوند یادآور شد: شعب اجرای احکام این اداره کل متخلفان حوزه قاچاق کالا و ارز را در مجموع به پرداخت پنج میلیارد و 754 میلیون و 747 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.
 
بیرانوند تاکید کرد: یک میلیارد و 134 میلیون و 824 هزار ریال از این مقدار جریمه نقدی تعیین شده تاکنون وصول شده که متوسط جریمه هر پرونده تخلف حدود پنج میلیون و 587 هزار ریال بوده که بر این اساس از هر پرونده رسیدگی شده تاکنون یک میلیون و 122 هزار ریال جریمه دریافت شده است.
 
چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله در شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود.
 
منبع:ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار