آیین افتتاحیه اکران‌های دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات با حضور عوامل فیلم و استقبال گسترده دانشجویان در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 03 October 2016
آیین افتتاحیه اکران‌های دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات با حضور عوامل فیلم و استقبال گسترده دانشجویان در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار شد.آیین افتتاحیه اکران‌های دانشگاهی فیلم‌سینمایی هیهات با حضور عوامل فیلم و استقبال گسترده دانشجویان در تالار شهید چمران دانشگاه تهران برگزار شد. 
 
در این مراسم که به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران و با استقبال گسترده دانشجویان همراه بود بعد از اکران، عوامل فیلم روی صحنه حاضر شده و به بیان مطالبی درباره فیلم پرداختند.

محمدرضا شفیعی تهیه کننده فیلم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در دانشگاه تهران آرزو کرد تماشای این فیلم برای دانشجویان در سایر اکران‌های دانشگاهی نیز رضایت بخش باشد.

در ادامه بابک حمیدیان پس از دریافت لوح یادبود دانشجویان دانشگاه تهران گفت: از سال ۷۸ که به طور حرفه ای وارد عرصه بازیگری شدم تاکنون جوایز سینمایی زیادی دریافت کرده ام اما بعضی لحظه‌ها بوده که برایم حس دیگری داشته. مانند لحظاتی که در دانشگاه حضور داشتم و احساس امنیت خاصی می‌کردم. اکنون نیز بعد از سالها دوباره در دانشگاه حاضر شده ام و باز هم همان احساس امنیت خاص را تجربه می‌کنم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار