پیگیری‌های مربوط به جذب 200 نفر دیگر از ناظرین بخش کشاورزی استان انجام شده و بر اساس قانون جذب‌ها صورت خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۰۹۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷ 10 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ؛ رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت:پیگیری‌های مربوط به جذب 200 نفر دیگر از ناظرین بخش کشاورزی استان انجام شده و بر اساس قانون جذب‌ها صورت خواهد گرفت.

دکتر خسرو شهبازی گفت:طی سه سال گذشته حدود 600 نفر از ناظرین در استان کرمانشاه جذب و در مراکز جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بکارگیری شده‌اند خاطرنشان کرد: جذب ناظرین یکی از اقدامات بسیار خوب وزارت جهاد کشاورزی بوده و استان کرمانشاه جزء یکی از استان‌های پیشرو در استخدام ناظرین می‌باشد.

شهبازی با بیان اینکه در جذب و استخدام ناظرین حق هیچ فردی ضایع نشده و در جذب‌های آینده نیز همینطور خواهد بود تصریح کرد: پرونده‌ها چندین بار مورد بررسی قرار گرفته اند و چندین بار هم برای پیگیری و بررسی مجدد به وزارت فرستاده شده تا خدای نکرده حق کسی ضایع نگردد .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه مشکل بیکاری فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را یکی از دغدغه‌های خود برشمرد و اضافه کرد: از سرمایه‌گذاران دعوت می‌کنیم در بخش کشاورزی استان که یکی از گسترده‌ترین بخش‌ها جهت ایجاد درامدزایی و اشتغال هست سرمایه گذاری نمایند.

شهبازی ورود بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال را یکی از راه‌کارهای اساسی جهت اشتغال جوانان دانست و گفت: استانداری کرمانشاه و مجموعه سازمان جهادکشاورزی هرگونه حمایت را از سرمایه‌گذاران بعمل خواهند آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار