مکاتبه مجمع نمایندگان استان با وزیر جهاد کشاورزی
مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در مکاتبه‌ای از وزیر جهاد کشاورزی با توجه به بالا بودن ظرفیت و قابلیت کشاورزی اراضی این استان خواستار افزایش سهمیه جذب مهندسان ناظر کشاورزی استان از 200 نفر به 500 نفر، شدند.
کد خبر: ۳۱۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 17 October 2016
به گزارش تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، جذب ناظران یکی از اقدامات بسیار خوب وزارت جهاد کشاورزی بوده و استان کرمانشاه جزو یکی از استان‌های پیشرو در استخدام ناظران است.

پیگیری‌های مربوط به جذب 200 نفر از ناظران بخش کشاورزی استان کرمانشاه انجام شده و براساس قانون جذب‌ها صورت می‌گیرد.

 مشکل بیکاری فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی با توجه به اینکه یکی از گسترده‌ترین بخش‌ها برای ایجاد درآمدزایی و اشتغال است از دغدغه‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه است.

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه نیروی انسانی را یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های جامعه می‌دانند و بیکاری جوانان و رتبه نخست استان کرمانشاه در زمینه بیکاری را همواره یکی از دغدغه مهم در برنامه‌کاری خود محسوب می‌کنند.

در این راستا مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مکاتبه‌ای را با وزیر جهاد کشاورزی با توجه به بالا بودن ظرفیت و قابلیت کشاورزی اراضی استان درخصوص افزایش سهمیه جذب مهندسان ناظر کشاورزی استان از 200 نفر به 500 نفر، داشتند.

مجمع نمایندگان استان کرمانشاه قصد دارند از از هر راهکاری برای ایجاد اشتغال بهره‌گیری کنند و معتقد هستند که باید در جریان طرح‌های ملی قرار بگیرند و مسائل و مشکلات را تشریح کنند تا با راه حل مناسب برای حل آنان در مجلس شورای اسلامی تلاش کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار