نزدیکان وزیر مستعفی ورزش و جوانان از مسعود سلطانی فر، صالحی أمیری و مرتضی بانک به عنوان جدی ترین گزینه های جانشینی محمود گودرزی یاد می کنند.
کد خبر: ۳۱۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶ 19 October 2016
پس از استعفای وزیر ورزش و جوانان گزینه های زیادی برای تصدی پست سرپرستی این وزارت در رسانه های مختلف مطرح شده است اما به نظر می رسد تنها دو تا سه گزینه حضور آنها در راس وزارت ورزش جدی تر از سایرین است. 

گزینه هایی مانند علی اصغر مونسان، صالحی امیری، مرتضی بانک ، مسعود سلطانی فر، محمدرضا تابش  و محمد دادگان مطرح شده اند اما نزدیکان به وزیر مستعفی معتقدند که با جمیع اتفاقات و ارزیابی جلسه پایانی محمود گودرزی در محل وزارت ورزش شانس مسعود سلطانی فر جدی‌تر از سایر گزینه‌هاست. چنانچه آقای سلطانی فر تحت هر شرایطی حاضر به پذیرش سمت سرپرستی وزارت ورزش نشود از بین مرتضی بانک و صالحی امیری  یکی جانشین محمود گودرزی خواهد شد. 

قرار است تا بعد از ظهر فردا رسما سرپرست وزارت ورزش منصوب گردد.

محمود گودرزی پس از آن که مجلس شورای اسلامی به مسعود سلطانی فر، رضا صالحی امیری و نصرالله سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان دولت امید و تدبیر رأی اعتماد نداد، در ۱۹ آبان ۱۳۹۲به عنوان چهارمین وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی معرفی شد.
مجلس شورای اسلامی در ۲۶ آبان ۱۳۹۲ صلاحیت گودرزی را بررسی و وی با کسب ۱۹۹ رأی موافق، ۴۴ رأی مخالف و ۲۴ رأی ممتنع به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس رأی اعتماد گرفت.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار