کد خبر: ۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲ 06 February 2015

در سومین روز از اکران فیلم های سی و سومین جشنواره بین المللی فیم فجر در البرز، فیلم "من دیاگو مارادونا هستم" پس از رفع اشکال در پخش به روی پرده می رود.
امروز جمعه در سومین روز از اکران فیلم های سی و سومین جشواره بین المللی فیلم فجر در استان البرز قرار است فیلم "من دیاگو مارادونا هستم" به کارگردانی بهرام توکلی پس از دو بار اشکال در پخش، انتظار علاقه مندان را پاسخ دهد.
این فیلم قرار بود که در نخستین روز اکران فیلم های فجر در البرز مهمان سینما هجرت کرج شود که به علت نقص در پخش، اکران نشد و فیلم "فرار از قلعه رودخان" اثر غلامرضا رمضانی در روز نخست به نمایش گذاشته شد.اما با پیگیری های انجام شده هم اکنون اشکال رفع شده و فیلم برای اکران آماده است.
روز گذشته نیز "پدر آن دیگری" کاری از یدالله صمدی که در جدول اولیه اعلامی قرار بود امروز 17 بهمن اکران شود، به نمایش درآمد.
امروز در سومین روز جشنواره فیلم فجر در البرز فیلم "من دیاگو مارادونا هستم" در سه سئانس 16، 18 و 20 در سینما هجرت کرج به روی پرده می رود.
این فیلم از جمله فیلم های بخش سودای سیمرغ است. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: تو می دونی من از چيه مارادونا خوشم مياد؟ از اينکه تو زندگيش هيچوقت واقعيت و رويا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، وقتی معتاد شد يه کوه کوکائين می ريخت جلوش د بکش همه چيز و تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد… همه اش برای اين بود که واقعيت و رويا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخيص بده...
 گلاب آدینه، سعید آقاخانی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، بابک حمیدیان، جمشید هاشم پور، صابر ابر، مهسا علافر، سارا بهرامی، پانته آ پناهی‌ها، سهی بانو ذوالقدر، علی استادی، میثاق زارع، سجاد تابش، محمد امیر مشهدی نصرالله و آوا حکانی به ایفای نقش می‌ پردازند.
البته تماشاگرانی که برای دیدن فیلم "پدر آن دیگری" به سینما رفته بودند، با همان یک بلیط، علاوه بر فیلم، به تماشای اجرای تئاتر محیطی هم نشستند.
ماجرا از این قرار است که پیش از آغاز سئانس دوم فیلم، به شهروندانی که به سینما هجرت آمده بودند اعلام شد که در لابی پایین سینما تئاتر اجرا می شود.
در لابی سینما، نمایش خیابانی "خواب رنگی" به کارگردانی فرامرز قلیچ خانی با بازیگری این کارگردان به همراه سعید رحیمی در حال اجرا بود.
اجرای این نمایش خیابانی که به خوبی توانست با مخاطبانش ارتباط برقرار کند، تماشاگران حاضر در سینما هجرت را به وجد آورد.
قلیچ خانی امسال در جشنواره سی و سوم تئاتر فجر نیز برای بازی در نمایش خیابانی "نگرانم" به کارگردانی احمد صمیمی یکی از نامزدهای بایگری مرد معرفی شد.
به گزارش مهر، روی بلیط های فیلم فجر قید شده که: "به دلیل همزمانی جشنواره استانی با جشنواره سراسری امکان تغییر در عنوان فیلم ها و ساعت اکران آنها وجود دارد. بدیهی است بلیط در اختیار شما مربوط به تاریخ و ساعت قید شده است و عنوان فیلم صرفا بر اساس برنامه اولیه اعلامی از ستاد برگزاری جشنواره می باشد. آخرین تغییرات مربوط به اکران فیلم ها را از WWW.artalborz.ir پیگیری نمایید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار