با مشخص شدن اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری نام یک همدانی در بین این افراد خودنمایی کرد.
کد خبر: ۳۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 07 May 2015
اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شدند که نام یک همدانی در بین این افراد خودنمایی می‌کند.
به گزارش فارس ، علی مرادی بعد از برگزاری فدراسیون وزنه‎برداری که به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد؛ با تدبیر خود، برخی رقبای خود را به عنوان مسئولان کمیته‌های فنی منصوب کرد. بر این اساس اعضای کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری مشخص شده که محمد نصیری به عنوان مشاور عالی فدراسیون وزنه‌برداری، منوچهر رضاخانی (رئیس فعلی هیئت وزنه‌برداری استان همدان) رئیس کمیته داوران، مهدی خالقی مدیر روابط بین‌الملل و رضا عباس‌پور به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب شدند. 

رضاخانی که سابقه زیادی در این رشته دارد رئیس هیئت‌های پرورش اندام و پاورلیفتینگ بوده و هم‌اکنون وزنه‌برداری استان را در کارنامه مدیریتی خود دارد. 

وی که قهرمانی کشور در رشته‌های وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ را در سابقه ورزشی خود دارد موفق شده داوری درجه یک بین‌المللی را هم کسب کند. 

رئیس جدید کمیته داوران فدراسیون وزنه‌برداری سابقه عضویت در کمیته اجرای مسابقات و عضو کمیته سازمان لیگ فدراسیون وزنه‌برداری را در کارنامه خود دارد و همچنین دبیر فنی مسابقات لیگ برتر در مرحله نخست را در سال گذشته تجربه کرده است.

حضور یک ورزشکار از استان در فدراسیون‌های ورزشی به طور حتم تأثیرات خوبی در توسعه ورزش خواهد داشت و آورده‌ مطلوبی برای مجموعه ورزشی همدان رقم خواهد زد. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار