معاون دادستان مشهد با تکذیب تیترهای اشتباه برخی از رسانه ها و خبرگزاری ها درباره پرونده متهم اینترنتی گفت: دقت نکردن برخی رسانه ها درباره محتوای خبر و درج تیترهای اغواکننده مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است و دستگاه قضایی با این گونه موارد به شدت برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۳۲۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 03 November 2016
به گزارش تابناك رضوي، قاضی سیدجواد حسینی افزود: چند روز قبل دختر جوانی با مراجعه به دستگاه قضایی از فردی که خود را استاد دانشگاه معرفی کرده و با ارسال تصاویر دستکاری شده قصد ارتباط پنهانی با وی را داشته است اعلام شکایت کرد که پرونده ای در دادسرای مشهد تشکیل شد و موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت.
این مقام قضایی اضافه کرد: با دستگیری متهم مشخص شد که او دانشجوی یکی از دانشگاه های مشهد است و تصاویر دخترانی را در گوشی تلفن همراه خود ذخیره کرده است.
قاضی حسینی تصریح کرد: در حالی که متهم به زبان انگلیسی تسلط داشت سعی کرده است اعتماد برخی از دختران را جلب کرده و با آنان طرح دوستی بریزد که موضوع هنوز در حال رسیدگی است اما متاسفانه برخی از رسانه ها و خبرگزاری ها با تیتر اشتباه «اغفال 500 دختر از سوی یک استاد دانشگاه» موجب تشویش اذهان عمومی شده و اقدام به جوسازی کرده اند.
وی با تکذیب این تیتر گفت: رسانه ها و خبرگزاری ها اخبار خود را از منابع معتبر دریافت کنند چرا که در صورت بروز این گونه جرایم با آنان برخورد قضایی خواهد شد.
 
منبع: خراسان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار