تابناک تهران - مراسم کلنگ زنی استخر مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای شاهدشهر در سال 93 به زمین خورد، اما این پروژه که با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال پیش بینی گردید، هنوز هم به مرحله ساخت نرسیده و جوانان شاهد شهری همچنان برای ورزش شنا مجبور به سفر به شهرهای اطراف هستند.
کد خبر: ۳۲۳۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۱ 05 November 2016
خرداد سال 93 بود که خبر کلنگ زنی مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای شاهدشهر، برای احداث اولین استخر این شهر به گوش رسید. حالا 29 ماه از خوشحالی جوانان شاهدشهری گذشته و هنوز خبری از ساخت این مجموعه نیست. امروزه عدم وجود استخر در یک شهر موضوع قابل تأملی است.
شاهد شهر همچنان بدون استخر 
احمد زارع، شهردار شاهدشهر، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار تابناک تهران، با اشاره به این موضوع گفت: "متأسفانه شاهدشهر فاقد استخر است و جوانان شاهدشهری برای ورزشی همچون شنا مجبور به سفر به شهرهای اطراف هستند."
 
البته این شهرستان از دیگر امکانات ورزشی برخوردار است، شهردار شاهد شهر ادامه داد: "این شهر دارای سه سوله ورزشی از 1500 متر تا 2000 متر هستیم که به شکل سالن های ورزشی سرپوشیده در حال خدمت رسانی به شهروندان است. البته یک سالن ورزشی دیگر هم نزدیک به 1300 متر در حال فعالیت داریم که متعلق به سازمان تربیت بدنی است، اما هیچ کدام از این سوله ها به سالن استخر مجهز نیستند."
 
مراسم کلنگ زنی استخر مجتمع فرهنگی ورزشی شهدای شاهدشهر  در سال 93 با حضور شهردار و به دست توانمند خانواده های گرانقدر شهدا به زمین خورد . این پروژه که با اعتباری بالغ بر بیست میلیارد ریال پیش بینی گردید، قرار بود دارای تمامی امکانات و بصورت استاندارد قابل بهره برداری شود، اما هنوز هم به مرحله ساخت نرسیده، زارع در این باره گفت: "مجموعه شهرداری شاهدشهر مدتی پیش شروع به ساخت یک استخر کرد و تا مرحله گود برداری هم پیش رفت، اما تصمیم بر آن شد تا به بخش خصوصی واگذار شود. البته تا به این ساعت هنوز این جابه جایی صورت نگرفته است."
 
شهردار شاهد شهر علت این واگذاری را نظر شورای شهر اعلام کرد و گفت: "دلیل شهرداری برای واگذاری این پروژه مشکل نقدینگی است، البته این پروژه بازهم با وجود مشکلات اعتباری متوقف نشده،  اما در شورای شهر به خاطر همین مسائل مالی تصمیم بر آن شد تا این پروژه به بخش خصوصی واگذار شود."
 
در حال حاضر شهرداری، زمینی به مساحت 1500 متر را که تا مرحله گودبرداری پیش رفته برای ساخت استخر اختصاص داده و حاضر به واگذاری آن به بخش خصوصی است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار