مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با تاكيد بر لزوم رعايت موارد ايمني در آستانه فصل سرد سال، گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۲۹ عمليات آتش‌نشاني در سطح شهر انجام شد.
کد خبر: ۳۲۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۵ 07 November 2016
به گزارش تابناک قم، عباس جعفري با بيان اينكه نيروهاي آتش‌نشاني به طور شبانه روزي خدمات ايمني به شهروندان ارائه مي‌كنند، اظهار كرد: تمام تلاش و همت نيروهاي آتش‌نشاني جلوگيري از بروز خطر و مشكلات ايمني براي شهروندان است كه اين امر جز با همراهي شهروندان و رعايت نكات ايمني محقق نمي‌شود.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با تاكيد بر اينكه شهروندان با رعايت موارد ايمني مي‌تواند نقش ويژه‌اي در كاهش حوادث در سطح شهر ايفا كنند، خاطرنشان كرد: خصوصاً با نزديك شدن به فصل سرما و افزايش استفاده از وسايل گرمايشي ميزان موارد خطرساز براي شهروندان بيشتر شده و لازم است همه شهروندان موارد ايمني را به طور كامل رعايت كنند.

جعفري بر لزوم بررسي ايمني دستگاه‌هاي گرمايشي در منازل تاكيد كرد و افزود: پيش از راه‌اندازي وسايل گرمايشي، نسبت به بررسي شاخص‌هاي ايمني دستگاه‌ها و خصوصاً لوله‌هاي بخاري دقت شود تا شاهد هيچ گونه مشكلي براي شهروندان در ايام سرد سال نباشيم.

وي با اشاره به لزوم استفاده از وسايل استاندارد گرمايشي، تصريح كرد: استفاده از دستگاه‌هاي استاندارد نيز مساله مهمي است كه نقش اساسي در كاهش مشكلات ايمني دارد.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم در ادامه از انجام ۲۹ عمليات آتش‌نشاني در سطح شهر در ۴۸ ساعت گذشته اشاره كرد و افزود: رفع ۱۰ مورد حريق، پنج مورد نجات و ۱۴ مورد ايمن‌سازي از جمله عمليات‌هاي انجام شده در دو روز گذشته است.

جعفري با اشاره به عمليات‌هاي اطفاي حريق انجام شده در ۴۸ ساعت اخير، گفت: در اين مدت رفع حريق سه مورد منزل، چهار مورد ضايعات، يك مورد منزل مخروبه، يك خودرو و يك كابل برق انجام شد.

وي با اشاره به نجات دو نفر از داخل منزل و افراد محبوس شده داخل خودرو برخورد كرده با گاردريل، افزود: همچنين در ۱۴ عمليات ايمن سازي انجام شده دو مورد رفع نشت سوخت، سه مورد بازگشايي درب خودرو، دو مورد قطع آژير و بازگشايي درب آسانسور صورت گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار