کد خبر: ۳۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰ 08 May 2015
نمازگزاران ساروی  جمعه بعد از اقامه نماز با انجام راهپیمایی جنایات آل سعود در یمن را محکوم کردند.

نمازگزاران ساروی جمعه در صفوف بهم فشرده با سردادن شعارهایی از قبیل وهابی تروریست، همدست با صهیونیست، رژیم آل سعود، مزدور قوم یهود، آل سعود قاتله در جبهه باطله، حمایت از مردم مظلوم یمن، تنفر از کشتار صنعا و یمن، انزجار خود را از جنایات عربستان سعودی به یمن اعلام کردند.

روحانیون، امامان جمعه و مسوولان استانی و شهرستانی که در این راهپیمایی ها حضور داشتند همصدا با مردم شعار های جهاد انصار الله،خشنودی آل الله، شد انقلاب یمن، خاری بچشم دشمن، حمایت از مسلمین، تکلیف اهل دین است، مشت گره کرده ما، وحشت مشرکین است را سر دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران نیز طی صدور بیانیه ای حمله نابخردانه عربستان سعودی به یمن را محکوم کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تجاوز آل سعود به کشور اسلامی یمن و کشتار بی رحمانه مردان، زنان و کودکانه بی گناه را محکوم کرده و خواستار محاکمه پادشاه عربستان سعودی به عنوان جنایتکار جنگی هستیم.

این بیانیه همچنین می افزاید: ائتلاف و همراهی کشورهای مرتجع منطقه با عربستان را یک اقدام غیر قانونی و خلاف شرع مقدس اسلامی دانسته و سران وابسته این کشورها را مسوول خون های به ناحق ریخته مردم مسلمان و مظلوم یمن می دانیم.

گزارش های رسیده از شهرهای و مناطق مختلف مازندران حاکی است که نمازگزاران جمعه در این مناطق نیز با انجام راهپیمایی اقدامات جنایتکارانه آل سعود در کشور یمن را محکوم کردند.

در پایان این راهپیمایی قعطنامه پایانی تظاهرات روز همبستگی ملت ایران با مردم مظلوم یمن قرائت شد.

در بند چهار این قعطنامه آمده است : ما نمازگزاران جمعه ضمن محکوم نمودن بی توجهی سازمان ملل به جنایت رژیم سعودی صدور قعطنامه 2216 توسط شورای امنیت را ایستادن شورای مذکور در کنار متجاوز و حمایت از به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان و سالخوردگان یمنی دانسته و آن را مردود اعلام می کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار