کد خبر: ۳۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ 07 February 2015
به گزارش تابناک تهران، مراسم مجتبی خسروتاج" قائم مقام وزارت صنعت، معدن و تجارت، "سید حمید طهایی" استاندار البرز،"فاطمه قیومی" مشاور وزیر نیرو در امور بانوان و خانواده، زهرا ساعي مدير كل امور بانوان استانداري تهران، فرماندار ویژه شهرستان کرج، نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین استان و شهرستان کرج حضور داشتند.
این نمایشگاه که با حضور بانوان کارآفرین چهار استان البرز، سمنان، تهران و قزوین برگزار شده است، 17 غرفه ویژه بانوان استان قزوین، 18 غرفه مربوط به استان تهران ، 18 غرفه به استان سمنان و مابقی مربوط به دستاوردهای بانوان استان البرز  دربخش های مختلف صنعت، کشاورزی، تحقیقات علمی، صنایع دستی، آشپزی و مواد غذایی دایر است.
همچنین امور بانوان فرمانداری ویژه کرج در این نمایشگاه ،اقدام به برگزاری کلاس های آموزشی توانمند سازی بانوان و آموزش های پیشگیرانه به صورت رایگان نموده است؛دوره های آموزشی برگزار شده است.

در این نمایشگاه شامل مهارت های زندگی، پیشگیری از ایدز و سرطان های شایع در زنان، مدیریت سبز زنان در محیط زیست و آموزش کنترل دیابت و همچنین تست های غربالگری دیابت و فشار خون می باشد&شرکت در این دوره ها برای عموم آزاد است.

ضمناً زمان برگزاری نمایشگاه به مدت یک هفته ،از 16 لغایت 21 بهمن ماه در میدان امام خمینی (ره)، موسسه گلستان گلشهر و ساعات بازدید از ساعت 10 تا 19می باشد.
منبع: تابناک
برچسب ها: بانوان ، کارآفرینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار