کد خبر: ۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۰ 07 February 2015

سی وسومین جشنواره فیلم فجر در استان البرز با گذشت سه روز از برگزاری جشنواره در سینما هجرت کرج در میان استقبال علاقه مندان به کار خود ادامه می دهد.
سی و سومین جشنواره فیلم فجر در استان البرز از روز 15 بهمن ماه جاری (چهارشنبه هفته گذشته) با اکران اولین فیلم خود به نام ˈفرار از قلعه رودخانˈ آغاز به کار کرد که این فیلم در سه سانس متوالی اکران شد.
فیلم ˈ فرار از قلعه رودخان ˈ به کارگردانی و نویسندگی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی حسن آقاکریمی و بازیگری محمد بحرانی، سیروس همتی، شکرخدا گودرزی، علیرضا مهران، حمیدرضا فلاحی و گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد یزد تولید شده است.
داستان فیلم در رابطه با گروهی از دانش آموزان شهرستان میبد است که برای اردویی دو روزه به شمال کشور می روند ودر آستانه رفتن به سمت دریا برنامه آنها توسط مسوولان مدرسه تغییر می کند، که این تغییر برنامه مسایل و مشکلاتی را در پی دارد.
 سینما هجرت در دومین روز برگزاری این جشنواره در روز پنج شنبه میزبان فیلم ˈمن دیگو مارادونا هستمˈ بود.
ˈمن دیگو مارادونا هستمˈ به کارگردانی ˈبهرام توکلیˈ و تهیه کنندگی ˈجواد نوروزبیگیˈ بوده و گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، پانته آ پناهی ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمد کارت، سجاد تابش، باهنرمندی: جمشید هاشم پور، بابک حمیدیان و صابر ابر بازیگران این فیلم هستند.
خلاصه داستان از این قرار است: تو می دونی من از چیه مارادونا خوشم میاد؟ از اینکه تو زندگیش هیچوقت واقعیت و رویا براش مرز نداشت، وقتی بازی می کرد با همه وجودش بازی می کرد، پرواز می کرد، بازی نمی کرد، وقتی معتاد شد یه کوه کوکائین می ریخت جلوش د بکش همه چیز و تا تهش می رفت، خودشو لوس نمی کرد… همه اش برای این بود که واقعیت و رویا براش مرز نداشت، اگه هم داشت اون نمی تونست مرزشونو تشخیص بده…
ˈپدر آن دیگریˈ شب گذشته در سومین روز از سی و سومین جشنواره فیلم فجر بر روی پرده سینما هجرت کرج رفت.
ˈپدر آن دیگریˈ به کارگردانی ˈیدالله صمدیˈ کارگردان پیشکسوت سینما و بازیگران آن حسین یاری، هنگامه قاضیانی، بنفشه صمدی، مریم سعادت، افشین نخعی، رامونا شاه، سعید کریمی،اکبر عبدی،جمشید مشایخی، ثریا قاسمی، فریده سپاه منصور، شمسی فضل الهی، محمد ابهری، مهدیار عزیزی، پارسا مشیری، سینا محمدی فر، آروند کریمی هستند.
داستان فیلم ˈپدر آن دیگریˈ درباره جوانی به نام شهاب است که در بیستمین سالروز تولدش با دیدن عکس هایی از دوران کودکی، خاطرات آن روزها را از نظر می گذراند. او در دوران کودکی برای مقابله با بی توجهی خانواده و سرکوفت های پدرش مبنی بر این که خنگ است تصمیم می گیرد صحبت نکند.
از همین روز تا سن مدرسه همگان گمان می بردند که شهاب خنگ و عقب افتاده است و قادر به تکلم نیست تا اینکه روزی مادربزرگ پی به راز شهاب می برد.
استان البرز همزمان با تهران و خراسان رضوی یکی از سه استان میزبان سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر است.
سینما هجرت کرج در سه سانس ساعات 16 ، 18 و 20 به مدت 10 روز تا 24 بهمن ماه پذیرای حضور علاقه مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار