فرماندار کرماشاه خبر داد
فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه 145 نقطه برای برگشت زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است، گفت: هم‌اکنون 15 موکب آماده خدمات‌رسانی به زائران در بازگشت به کشور هستند.
کد خبر: ۳۳۰۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷ 17 November 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک و به نقل از فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر پیش از ظهر امروز در جلسه گرامیداشت هفته بسیج که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اجتماع بزرگ عزاداران حسینی روز یکشنبه 10 صبح در محل سبزه میدان روبروی مسجد جامعه با حضور عاشقان حسینی برگزار می‌شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه 145 نقطه برای برگشت زائران عتبات عالیات در نظر گرفته شده است،افزود: هم‌اکنون 15 موکب آماده خدمات‌رسانی به زائران در بازگشت به کشور هستند.

این مسؤول با اشاره به بازگشت زائران اربعین حسینی، ادامه داد: مسؤولان لازم است در این مدت همکاری لازم را داشته باشند و باید در بازگشت زائران از مدارس‌،سالن‌های ورزشی، نمازخانه‌ها و... در راستای خدمات رسانی به‌علت ازدحام جمعیت استفاده شود.

رنجبر به خدمات رسانی بیش از یک‌هزار خادم با همکاری بسیج اشاره کرد و گفت: کرمانشاهیان در این ایام شبانه‌روزی رسم مهمان نوازی را به جا می‌آورند.

مدیرعامل امدادگران عاشورا با درخواست کمک از ادار‌ه‌ها و فرمانداری در راستای پذیرای و خدمات رسانی به زوار، افزود: طرحی درسپاه مبنی بر کسر حقوق کارمندان ماهیانه 5 هزار تومان برای موسسه امدادگران عاشورا اجرا شده است که بهتر است در فرمانداری‌های و ادره‌ها نیز به اجرا در آید.

سید‌جلیل ابراهیمی‌منش از اداره‌ها و فرمانداری‌ها خواستار تبلیغ موسسه امدادگران عاشورا و جذب خیران در راستای کمک به این موسسه شد.

گفتنی است، کارکنان ادار‌ه‌های حاضر در جلسه گرامیداشت هفته بسیج امروز کمک‌های نقدی به زائران اربعین حسینی داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار