مدیر‌کل پایانه‌های کرمانشاه مطرح کرد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: اتوبوس‌هایی از دیگر استان‌های کشور در پایانه مسافربری شهید کاویانی کرمانشاه در راستای تسهیل بازگشت زائران اربعین به سایر نقاط کشور مستقر است.
کد خبر: ۳۳۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 19 November 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،بهمن خسروانی امروز با اشاره به هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های ذی‌ربط برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در بازگشت به کشور، اظهار داشت: راهداری و اکیپ‌های مستقر در سراسر استان آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در بازگشت از سفر عتبات عالیات را دارند.

وی به هماهنگی‌های لازم با سازمان حمل و نقل و پایانه‌های کشور اشاره کرد و گفت: خواستار اعزام اتوبوس‌هایی از دیگر استان‌ها به کرمانشاه و استقرار آن‌ها در پایانه مسافربری شهید کاویانی برای انتقال زوار به سایر نقاط کشور شده‌ایم.

به گفته مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه، استقرار نیروهای این اداره در پایانه مسافربری شهید کاویانی به‌‌صورت شبانه‌روزی و پاسخ‌گویی به مراجعان در راستای عملکرد شرکت‌های مسافربری از دیگر اقدامات راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان در راستای تسهیل عبور و مرور زائران در بازگشت از عتبات عالیات به کشور است.

این مسؤول به استقرار ماشین‌های امداد خودرو برای خدمات‌رسانی و ایمن‌سازی جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: ایستگاه‌های صلواتی مستقر شده در طول مسیر آمادگی کامل برای خدمات‌رسانی به زوار را دارند.

خسروانی با اشاره به بازدید از مجتمع‌های خدمات و رفاهی در طول مسیر بازگشت زائران، تصریح کرد: نیروهای حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه در راستای روان‌سازی ترافیک مسیر بازگشت و همچنین ایمن‌سازی نقاط پرحادثه، با نیروهای پلیس‌ راه همکاری لازم را دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار