مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در زمستان امسال کمبود گاز و یا قطعی را در استان اردبیل با همراهی خود مردم و در مصرف بهینه گاز نخواهیم داشت.
کد خبر: ۳۳۳۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 23 November 2016

فیروز خدایی با بیان اینکه به رغم سرمای زودرس مردم باید در مصرف گاز به نحوی عمل کنند تا افت فشار را شاهد نباشیم، اظهار کرد: با تامین منابع گاز سعی خواهیم کرد تا رفاه هموطنان را در زمستان امسال نیز تامین کنیم.

وی به گله‌مندی مردم از بابت نرخ بالای مصرف گاز در یک ماه گذشته گفت: در سال‌های گذشته محاسبه بهای گاز مصرفی در استان اردبیل متناسب با نرخ مناطق سردسیر از آبان ماه اعمال می‌شد اما امسال این کار از آذر ماه آغاز می‌شود که به دلیل تاخیر یک ماهه هموطنان با افزایشی روبه‌رو بودند که از آذر ماه سعی می‌شود گاز بها بر اساس مناطق سردسیر در چهار ماه پایانی سال اعمال شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل گفت: در زمستان امسال کمبود گاز و یا قطعی را در استان اردبیل با همراهی خود مردم و در مصرف بهینه گاز نخواهیم داشت.

خدایی با بیان اینکه تمام تلاش ما بر این است تا نیازمندی هموطنان را در حوزه تامین گاز مناسب و حتی در مناطق دورافتاده و روستایی فراهم کنیم، ادامه داد: انتظار داریم تا خود هموطنان نیز با در نظر گرفتن دمای رفاه بین 18 تا 20 درجه نسبت به مصرف درست گاز توجه داشته باشند.

وی با اشاره به برخی خطرات ناشی از گازگرفتگی در این ایام بیان کرد: امیدواریم هموطنان هم در نصب دودکش و هم خرید شیلنگ و لوله‌های بخاری در داخل خانه به اندازه مناسب از خطر گازگرفتگی خود و خانواده‌شان را نجات دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل اظهار کرد: باید تمام مقررات ایمنی در مصرف گاز رعایت شود تا شاهد گاز گرفتگی و خطرات ناشی از آن در سطح استان اردبیل نباشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار