مهاجم ایرانی روستوف دقایقی بعد از فتح دروازه بایرن در لیگ قهرمانان در پستی جالب از هم تیمی خود در تیم ملی دعوت کرد به روسیه برود.
کد خبر: ۳۳۳۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ 24 November 2016
به گزارش تابناک تبریز، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش دو ستاره این روزهای فوتبال ایران در اروپا از دوره تیم ملی جوانان با هم رابطه خوبی داشتند و در کنار هم پله های پیشرفت را طی کردند.

بعد از این که جهانبخش در مصاحبه ای از ستاره های جوان ایرانی دعوت کرد برای پیشرفت و دیده شدن او توسط باشگاه های بزرگ اروپایی به لیگ هلند بروند سردار بعد از گلزنی به بایرن در شب پنجم لیگ قهرمانان از دوست صمیمی خود در تیم ملی ایران خواست تا به روسیه بیاید و در لیگ این کشور طعم پیشرفت را بچشد.

 سردار که مشخص بود این پست را به طعنه و شوخی روی اینستاگرام قرار داده خطاب به جهانبخش نوشت: جهانبخش من دعوتت میکنم بیایی لیگ روسیه برادر دوست داشتنی من برای پیشرفت...

 آن چه محرز است این دو ستاره که روزهای خوبی را در فوتبال اروپا سپری میکنن این شوخی در فضای مجازی و رسانه ای را همچنان ادامه خواهند داد که در همین راستا باید منتظر واکنش ستاره ایرانی آلکمار بعد از بازی امشب یورو لیگ  برابر داندالک ایرلند به این پست سردار بود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :