فرماندار قزوین:
فرماندار شهرستان قزوین گفت: موفقیت در اوپک و افزایش سهم تولید ایران در شرایط پسابرجام بدست آمده است و حمله به دولت در شرایط کنونی منطقی نیست.
کد خبر: ۳۴۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲ 11 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی فرمانداری قزوین، سید علی موسوی ضمن انتقاد از کسانی که به بهانه برجام در صدد تضعیف دولت هستند گفت: مگر می شود در مملکتی که قوای سه گانه هر کدام مسئولیت خود را به درستی انجام می دهند و رهبری سیاستمدار و هوشمند، عالمی متفکر و فقیهی زمان شناس در راس آن است، دستگاه دیپلماسی توافق نامه ای ننگین امضا کند؟

موسوی بیان کرد: در تاریخ ایران توافق های ننگین را تنها در دوران پادشاهان مستبد، جدای از مردم و وابسته به بیگانگان سراغ داریم در حالیکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی رخت بربستن چنین وقایع تلخ تاریخی است.

فرماندار قزوین اضافه کرد: اینگونه برخورد با برجام نه به صلاح مردم، نه کشور و نه هیچیک از ارکان نظام است و تنها موجب ناامیدی مردم می شود.

موسوی گفت: مقام معظم رهبری دلسرد کردن مردم، شکستن اعتماد به نفس آنها، ناامید کردن مردم نسبت به آینده را روا نمی دانند لذا همگی باید مردم را به آینده نظام و برنامه های آن خوشبین کنیم.

وی در ادامه تلاش دولتمردان را امیدوار کننده دانست و گفت: دولت تدبیر و امید زمام امور را در شرایطی بدست گرفت که ساختارهای اقتصادی کشور دچار مشکلات فراوانی بود و تورم بالای ۴۴ درصدی در جامعه مردم را آزار می داد.

فرماندار شهرستان قزوین بیان کرد: دولت در مدت سه سال و نیم گذشته تمام تلاش خود را به کار بست تا با کاهش تورم و تک رقمی کردن آن و رفع رکود و بهبود وضعیت اقتصادی مردم، به شعارها و قول هایی که به مردم داده بود عمل کند.

موسوی یکی از سیاست های دولت یازدهم را بازگرداندن سهم تولید نفت ایران به دوران قبل از تحریم ها برشمرد و خاطرنشان کرد: در دوران تحریم سهم فروش و تولید نفت ایران کاهش یافت و به همین دلیل برخی کشورهای همسایه با افزایش تولید، اقدام به برداشت نفت از میدان های مشترک نفتی کردند.

وی تاکید کرد: پیروزی ایران در اوپک و افزایش ظرفیت تولید کشور از نمونه هایی است که به برکت دیپلماسی و سیاست های صحیح دولت در فضای پسابرجام میسر شده است.

موسوی با اشاره به رونق تولید و فضای کسب و کار افزود: دولت در ستاد تسهیل کارهای اساسی برای حمایت از بخش تولید انجام داده و بخشی از موانع پیش روی تولیدکنندگان را برداشته تا کارگاه های تولیدی تعطیل شده و نیمه تعطیل به چرخه تولید و اشتغال بازگردند.

موسوی تصریح کرد: یادمان نرفته در گرماگرم مذاکرات، لابی صهیونیست تلاش فزاینده ای کرد تا مذاکرات به شکست بیانجامد و پس از حصول توافق برجام و ناامید شدن صهیونیست ها روزنامه لبنانی الاخبار نوشت، نتانیاهو با ملزم کردن وزیران کابینه اش به سکوت و اظهار نظر نکردن در خصوص پیروزی ایران، به آنها گفته است که «شکست خوردیم».

وی اضافه کرد: گلعاد اردان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم گفت، با اجرا شدن توافق هسته ای وارد مرحله ای جدید و خطرناک می شویم، زیرا بیشتر تحریم های ایران رفع شده و طرح هسته ای آنها هم متوقف نشده است و همچنین یدیعوت آحرونوت یکی از روزنامه های صهیونیستی هم توافق برجام و رفع تحریم ها را «شکست فاحش دیپلماسی اسرائیل» دانست.

فرماندار قزوین اظهارداشت: اینکه برخی از تضعیف برجام اظهار خوشحالی کرده و دعا می کنند تا برجام زمین بخورد منطقی نیست و جای تعجب دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار