رئیس ورزش‌های رزمی استان قزوین با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک پاهویوت(موی‌تای سنتی) انتخابی مسابقات آسیایی اظهار داشت: تیم پاهویوت هیأت ورزش‌های رزمی استان در این دوره از مسابقات 16 مدال با ارزش کسب کرد.
کد خبر: ۳۴۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴ 18 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک پاهویوت(موی‌تای سنتی) انتخابی مسابقات آسیایی اظهار داشت: تیم پاهویوت هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین در این مسابقات 16 مدال با ارزش( 3 طلا، 3 نقره و 10 برنز) کسب کرد.

وی ادامه داد: چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک پاهویوت(موی‌تای سنتی) انتخابی مسابقات آسیایی 25 و 26 آذر ماه جاری با حضور 20 تیم از استان‌های کشور در استان تهران، مجموعه ورزشی شهدای هشتم شهریور و با حضور 250 ورزشکار(فایتر) برگزار شد.

رئیس ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: در این دوره از مسابقات غلامرضا طاهری‌مقدم سرمربی و رئیس سبک پاهویوت این استان و استاد احمدی سرپرست این تیم با 25 بازیکن شرکت کردند.

این مسؤول ورزشی عنوان کرد: در این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان امیرشایان کیانی در وزن 86 کیلوگرم، مجتبی باجی‌وند در وزن 40 کیلوگرم و امیرحسین قلی‌زاده جوانان در وزن 63 کیلوگرم توانستند نفرات دوم مسابقات قهرمانی کشور سبک پاهویوت(موی‌تای سنتی) شوند.هادی‌چگینی مطرح کرد: در رده سنی جوانان سیدسعید حسینی در وزن 57 کیلوگرم، محمدرضا تقی‌لو در وزن 63 کیلوگرم و در رده سنی بزرگسالان هم سیدمجتبی حسینی در وزن 86 کیلوگرم توانستند به عنوان نفرات اول در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک پاهویوت(موی‌تای سنتی) انتخابی مسابقات آسیایی شوند.

رئیس ورزش‌های رزمی استان قزوین یادآور شد: نفرات سوم این دوره از مسابقات در رده سنی جوانان امیررضا نادری‌فر در وزن 63 کیلوگرم، علیرضا حیدری در وزن 48 کیلوگرم، علی عبدالحسینی در وزن 48 کیلوگرم، محمد شعبانی‌راد در وزن 67 کیلوگرم بودند که توانستند در این مسابقات خوش بدرخشند.

هادی‌چگینی گفت: در رده سنی بزرگسالان هم ابوالفضل محمدی در وزن 71 کیلوگرم، ابوالفضل مقدم در وزن 71 کیلوگرم، محمدرضا مردانی‌راد در وزن 81 کیلوگرم، مجتبی خلیلی در وزن 67 کیلوگرم، محمد خلیلی در وزن 57 کیلوگرم و محمد نوروزی در وزن 75 کیلوگرم نفرات سوم در چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور سبک پاهویوت(موی‌تای سنتی) انتخابی مسابقات آسیایی بودند که در مجموع 16 مدال در این دوره از مسابقات کسب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار