وزیر بهداشت در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی:
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: از آذر‌ماه سال گذشته در برخی مناطق مرزی پزشک پول نگرفته و ۱۱هزار میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم و همین میزان نیز بدهکاریم و این موضوع سبب شده نتوانیم پول پزشکان را به‌موقع پرداخت کنیم.
کد خبر: ۳۴۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱ 19 December 2016
به گزارش تابناک قم، سید حسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم شیرازی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به ایشان اظهار داشت: در شهر قم بااینکه باید حداقل 2500 تخت بیمارستانی داشته باشیم در حال حاضر حدود 1200 تخت بیمارستانی وجود دارد.

وی افزود: جای بسی خوشحالی است در این دولت حداقل 800 تخت بیمارستانی تحویل مردم می‌شود و نزدیک به 350 تخت بیمارستانی را با کمک خیّران می‌سازیم و همچنین در مسجد مقدس جمکران نیز بیمارستانی ساخته می‌شود که در صورت ساخته‌شدن آن ظرفیت خوبی در استان شکل می‌گیرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: فعالیت‌های خوبی در عرصه بهداشت انجام‌شده و به‌ازای هر 3 هزار نفر یک مرکز سلامت داریم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: بخش‌هایی مانند سلامت جزء بخش‌های هزینه‌ای است و خود رئیس‌جمهور اهتمام ویژه‌ای دارد و دولت معتقد است که مشمولیت یارانه در بخش طرح تحول نظام سلامت است.

وی بیان کرد: امام راحل تلاش بسیاری در دو بخش وحدت حوزه و دانشگاه و رابطه میان دولت و ملت کردند و مقام معظم رهبری نیز بر این بخش تأکید داشتند و دولت برآمده از ملت است و باید حامی دولت بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تأکید بر حمایت از دولت گفت: دست‌های پنهانی در حال کمرنگ کردن نقش دولت هستند، رسانه‌های مکتوب و رسانه‌های مجازی خارج از دایره شرع و انصاف به این اصل آسیب می‌زند و رئیس دولت مشروع است و مسئله این است که چرا باید این حرکات باشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی با دولت و شخص مخالف هستند اصل و اساس خدمت و کل نظام را زیر سؤال می‌برند.

قاضی‌زاده هاشمی افزود: از آذر‌ماه سال گذشته در برخی مناطق مرزی پزشک پول نگرفته و 11هزار میلیارد تومان از بیمه طلبکاریم و همین میزان نیز بدهکاریم و این موضوع سبب شده نتوانیم پول پزشکان را به‌موقع پرداخت کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید در قم بیمارستان ویژه بانوان ساخته شود که پرسنل آن خانم باشند و در صورت موافقت بیمارستان مسجد مقدس جمکران را ویژه بانوان قرار می‌دهیم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار