مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام گفت: 256 پرونده تخلف در حوزه بهداشت و درمان امسال در این استان تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۴۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱ 24 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛ نعمت الله بیرانوند روز شنبه  اظهار کرد: یکی از حوزه هایی که بازرسان تعزیرات حکومتی با حساسیت ویژه رصد کرده تا افراد سودجو اجازه تحرک نداشته باشند، حوزه بهداشت و درمان است.

وی افزود: کارشناسان تعزیرات حکومتی استان نیز مستمر بر مراکز عرضه محصولات بهداشتی و درمانی نظارت می کنند تا در صورت مشاهده با موارد تخلف با تشکیل پرونده اقدامات مقتضی را برای برخورد با خاطیان انجام دهند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی ایلام تاکید کرد: 256 فقره پرونده حوزه بهداشت ، درمان و دارو در هشت ماه سال 95 در شعب این اداره کل در شهرستان های مختلف تشکیل شد که با تلاش مجموعه کارکنان رسیدگی به تمامی این پرونده ها به پایان رسیده است.

بیرانوند تاکید کرد: متخلفان حوزه بهداشت ، درمان و دارو در استان ایلام در شعب رسیدگی کننده به پرداخت 443 میلیون و 920 هزار ریال جریمه نقدی در حق صندوق دولت محکوم شده اند.

چهار شعبه بدوی در ایلام و چهار شعبه نیز در شهرستان های سرابله، دهلران، دره شهر و مهران به تخلف های حوزه تعزیرات حکومتی رسیدگی می کنند و رسیدگی به پرونده ها واصله شهرستان های ایوان و ملکشاهی در شعبه ایلام، شهرستان سیروان در شعبه سرابله و شهرستان های بدره و آبدانان نیز در شعبه دره شهر انجام می شود./م
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار